دیدار جبهه مردمی اصلاحات با محمد شریعتمداری

۲۴م اسفند ،

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات از دیدار اعضای شورای مرکزی این جبهه با وزیر بازرگانی دولت اصلاحات خبر داد و گفت: در این دیدار دربارهٔ مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … کشور بحث و تبادل نظر شد.

محمد زارع فومنی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، از دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی اصلاحات با محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی دولت اصلاحات خبر داد.  
 
وی با بیان اینکه این دیدار صبح امروز برگزار شد گفت: دیدار با محمد شریعتمداری در راستای برنامه‌های جبهه مردمی اصلاحات برای دیدار با کاندیداهای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت و در این دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه دربارهٔ دغدغه‌ها و مسائلی که باید مورد توجه دولت یازدهم جمهوری اسلامی قرار بگیرد با محمد شریعتمداری گفتگو کردند.  
 
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات افزود: همچنین در این دیدار مسائل مختلف، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، بین‌المللی،‌ بهداشت‌ و درمان و … بحث و تبادل نظر صورت گرفت.  
 
زارع فومنی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی صبح امروز دیدار ارزشمند و پرباری صورت گرفت و جبهه مردمی اصلاحات همچنان به دیدار با کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ادامه خواهد داد تا در نهایت گزینه اصلح را شناسایی کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.