دیدار مه‌آفرید با مقام ارشد جریان انحرافی در طبقه هفتم هتل لاله

مدیرعامل شرکت تراورس از دیدار مه آفرید با یک مقام دولتی در طبقه هفتم هتل لاله خبر داد و گفت: جریان انحرافی حضور قوی در پرونده فساد بزرگ مالی دارد. 
در ادامه هشتمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی «الف-گ» یکی از متهمان در دفاع از خود با رد کردن اتهاماتش گفت: شرکت تراورس پس از خصوصی سازی در دهم اسفند ۸۸ به مه آفرید واگذار شد. او را از گذشته که کامیون خریداری می کرد می شناختم. او می گفت اصل صداقت است و من از این حرف هایش خوشم آمد.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد خطوط ریلی کشور را ما نگهداری می کردیم.

متهم افزود: شرکت ۱۵۸ میلیارد تومان فروخته شد که ۱۰۰ میلیارد نیز بدهی داشت. شرکت در مجموع ۲۵۸ میلیارد تومان واگذار شد در حالی که نفر دوم پیشنهاد ۶۲ میلیارد تومانی داده بود.

«الف-گ» با اعلام اینکه مه آفرید قبل از خرید شرکت با معاون وزیر هماهنگ کرده بود که پانزده پروژه به وی واگذار شود، تاکید کرد: پول خرید شرکت در برابر این پانزده پروژه هیچ بود.

مدیرعامل سابق شرکت تراورس افزود: درطبقه هفتم هتل لاله با یک مقام دولتی و مه آفرید جلسه داشتیم. قرار بود پروژه دو طبقه شدن اتوبان رامسر به نور را به ما واگذار کنند. ۲۰ روز بعد نیز جلسه ای در نهاد ریاست جمهوری داشتیم که ادامه جلسه اول بود. در مورد این پروژه قرار شد ۵۰٫۵ درصد سهام فولاد را به مه آفرید خسروی واگذار کنند.
 

۴۵۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.