دیدار پایداری ها با آیت‌الله خوشوقت

مسئول روابط‌عمومی جبهه پایداری با اشاره به دیدار اعضای شورای مرکزی این جبهه با آیت‌الله خوشوقت گفت: وی به اعضای جبهه پایداری تأکید کرد که با درستی عمل خود حقانیت جبهه پایداری را ثابت کنید.

سیدمحمد رضا حسینی مسئول روابط عمومی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره دیدار عصر امروز شنبه اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری با آیت‌الله خوشوقت اظهار داشت: آیت‌الله خوشوقت با توصیه اعضا به پایداری و مقاومت در برابر تخریب‌ها تأکید کرد که با درستی عمل خود حقانیت جبهه پایداری را ثابت کنید.

حسینی با اشاره به بخش دیگری از سخنان آیت‌الله خوشوقت ادامه داد: ایشان به مقاومت حضرت امام(ره) در مقابل تخریب‌ها اشاره کردند و گفتند که حضرت امام (ره) هم با حرکت زیر پرچم اسلام حقانیت خود را به تمام دنیا ثابت کرد.

مسئول روابط عمومی جبهه پایداری بیان داشت: آیت‌الله خوشوقت، پایداری در کار و همچنین حرکت زیر پرچم اسلام و عمل به دستورات الهی را از رموز موفقیت جبهه پایداری برشمردند.

به گفته حسینی، وی همچنین توصیه کرد که برای رسیدن به هدف خود باید از تمام سختی‌ها و موانعی که در برابرمان ایجاد می‌شود بگذریم و در این راه برای قوت ایمانمان تلاش کنیم که خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به گفته آیت‌الله خوشوقت امتیاز حضرت امام(ره) این بود که زیر پرچم اسلام قرار داشت و در این راه مقاومت و پایداری کرد.

حسینی یادآور شد: آیت‌الله خوشوقت در این دیدار گفتند که مردم به دنبال صداقت در عمل هستند و اگر صداقت ببینند خودشان به سوی جبهه حق گرایش پیدا می‌کنند.

مسئول روابط‌عمومی جبهه پایداری تأکید کرد که آیت‌الله خوشوقت در این دیدار توصیه کردند که در معرفی افراد کسانی را مطرح کنیم که با انقلاب اسلامی همراه بوده و امام و رهبری را قبول دارند.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه دو ساعته نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله خوشوقت اقامه شد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.