ذوالقدری: کم کاری تکواندو کاران در جام جهانی غیر قابل قبول است

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به اهمیت امتیازات تیمی در مسابقات جام جهانی کم کاری بازیکنان قابل قبول نمی باشد.

غلامحسن ذوالقدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات جام جهانی آروبا دوران آماده سازی خوبی را گذرانده و هم اکنون شرایط خوبی پیش از اعزام به این رقابت ها را دارد.

وی افزود: مشکل خاصی برای اعزام تکواندو کاران نداریم، روادید تیم اعزامی هنوز حاضر نشده و در روزهای پایانی اعزام صادر خواهد شد.

ذوالقدری در خصوص برگزاری رقابت های جام جهانی با قوانین تازه گفت: تکواندو کاران تجربه مسابقات سبک تازه را در مسابقات بین قاره ای روسیه را دارند و در تورنمت های بین المللی نیز بازی های نمایشی آن را دیده اند بنابراین فکر نمی کنم برگزاری مسابقات با سبک تازه مشکلی وجود داشته باشد در واقع تیم های خوب آسیایی و اروپایی نیز شرایط تیم ملی را دارند.

وی ادامه داد: در مسابقات جام جهانی تکواندو کاران باید در فرصت وقتی بسیار کم تصمیم گیری نمایند بنابراین باید بتوانند قابلیت های جسمانی و روانی خود را نشان دهند، این مسابقات در ۲ وقت پنج دقیقه ای برگزار می گردد و با محاسبه مجموع امتیازات برتری تیم ها اعلام خواهد شد.

ذوالقدری گفت: با توجه به اهمیت امتیازات تیمی کم کاری بازیکنان به سود تیم نخواهد بود هر تیمی که امتیازات بیشتری کسب کند به عنوان برتر خواهد رسید.

وی تصریح نمود: برای کسب سکوی قهرمانی تلاش می کنیم، اما همیشه مسابقات با حوادثی روبرو می گردد که جذابیت رقابت را بیشتر می نماید همین موضوع سبب غیر قابل پیش بینی بودن بازی ها نیز می گردد.

دبیر فدراسیون تکواندو در مورد جراحی محمد باقری معتمد گفت: جراحی باقری معتمد راضی نماینده بوده و هم اکنون وی دوران نقاهت خود را می گذراند به نقل از پزشکان هم برای گذراندن این دوران وقتی بین ۶تا ۹ ماه لازم بوده، باقری معتمد ورزشکار حرفه ای است و با تلاش مجدد خود را آماده می نماید.

وی افزود: اعضای تیم ملی و مسئولان فدراسیون پس از جراحی معتمد از وی عیادت نمودند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.