رئال مادرید ، دریک بازی برابر جام حذفی را از دست داد

۲۸اردیبهشت،

تکرار // گزارش فینال جام حذفی اسپانیا ، ورزشگاه سانتیاگو برنائو – مادرید

دو تیم فینالیست و همشهری ( رئال – اتلتیکو ) در جام حذفی اسپانیا در جشن پایانی فصل جاری فوتبال این کشور به مصاف هم رفتند که تا پایان دو نیمه ، نتیجه ۱ -۱ دنبال شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، این دیدار  ، ساعت  ۲۴ به وقت ایران  در ورزشگاه ‘سانتیاگو برنابئو’ی پایتخت اسپانیا برگزار  شد.

نکته جالب این بود که  دو تیم پایتخت نشین اسپانیا ، پس از ۲۱ سال برای کسب جام حذفی به مصاف یکدیگر می رفتند .

 از یک سو رئال مادریدی ها  قرار داشتند که به دلایل بسیاری باید صاحب این جام می شدند. یکی از آنها آن بود که در فصل جاری نتوانسته بودند به رکورد حفظ جام قهرمانی در جام قهرمانان اروپا یا کسب جام باشگاههای برتر فوتبال اسپانیا (لالیگا) دست یابند. 

دیگر آنکه مورینیو بعد از این بازی باید تصمیم بگیرد در رئال بماند یا خیر ، وی بعد از این باخت تصمیم خود را به رسانه ها اعلام خواهد کرد.

از سو‌ی‌ دیگر، اتلتیکو مادرید ۱۶ سال بود که در دیدارهای جام حذفی در برابر رئال مادرید تسلیم می شد ولی سرانجام این طلسم تلخ شکسته شد و جام حذفی  لالیگا را تصاحب کرد.

آخرین دیدار بین دو تیم ماه قبل میلادی در ورزشگاه ‘ویسنته کالدرون’ با نتیجه دو بر یک به نفع رئال مادرید تمام شد، 

 ‘رادامل فالکائو’ مهاجم کلمبیایی اتلتیکو مادرید ملقب به ‘ببر’، در  این بازی نبردی دیدنی با ‘کریستیانو رونالدو’ ستاره پرتغالی رئال مادرید  داشت و در  وقت اضافی  میراندا از اتلتیکو  در دقیقه ۹۸ نتیجه تساوی را به یک برد خاطره انگیز تبدیل کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.