رئیس‌باشگاه ناپولی:قیمت کاوانی ۷۰میلیون یورو

۲۸م اسفند ،

 آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، اعلام کرد ادینسون کاوانی تنها در صورتی می تواند در تابستان آینده این باشگاه را ترک کند که مشتریان او ۷۰ میلیون یورو که در قراردادش ذکر شده، برای خرید او هزینه کنند.

پیش از این تصور می شد که مبلغ مورد نظر باشگاه ناپلی برای فروش این ملی پوش اروگوئه ای کمتر از این باشد اما اکنون مشخص شده که باشگاه های خواستار او باید مبلغ هنگفتی هزینه کنند.

 دی لورنتیس در گفتگو با خبرنگاران گفت:” ما مبلغ بسیار بالایی برای فروش او در نظر گرفتیم زیرا می خواهیم او را در ناپولی نگه داریم.

این بند در قرارداد  او وجود دارد و اگر کسی می خواهد او را به خدمت بگیرد، باید ۷۰ میلیون یورو بپردازد؛ در واقع ۶۳ میلیون یورو خالص به ناپولی. در این صورت ما منتظر شنیدن پیشنهادها هستیم.

البته تصمیم نهایی برعهده خود کاوانی است. او می داند که اینجا از احترام زیادی برخوردار است و هواداران عاشق او می باشند. نه تنها به خاطر گل هایی که به ثمر می رساند؛ بلکه به این خاطر که فردی جدی و مودب است.”

به تازگی شایعاتی در مورد پیوستن کاوانی به پاری سن ژرمن انتشار یافت؛ در حالی که گفته می شود چلسی و منچسترسیتی نیز به دنبال به خدمت گرفتن او می باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.