رئیس دانشگاه صنعتی شریف در مقابل “دوربین ۷”

“رضا روستا آزاد” رئیس دانشگاه صنعتی شریف در این برنامه پیرامون رتبه علمی جهانی دانشگاه و پرتاب ماهواره شریف به فضا به بحث و گفتگو خواهد پرداخت.

محمد خدادی،تهیه‌کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌برنامه “دوربین ۷” در شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌هایی چون امیرکبیر، علم و صنعت، صنعتی شریف و تربیت مدرس به موضوعات و مباحث مرتبط با دانشجویان جدیدالورود و تدارکاتی که این مراکز در جهت آموزش هرچه بهتر دانشجویان در دوران تحصیلی خود دارند نیز به مخاطبان ارائه می‌شود.
همچنین؛در این برنامه از نگاه مردم و مسئولان به بحث و واکاوی تعطیلی روزهای پنج شنبه در مدارس نیز پرداخته می‌شود.
خدادی در ادامه گفت:”دوربین ۷″ در بخشی دیگر از آیتم های خود پیرامون بحث شروع نظام طرح تحول بنیادین آموزش و پرور ش به ویژه در سال تحصیلی ۹۱ بخصوص افزودن کلاس ششم ابتدایی روی آنتن می‌رود.
وی بیان کرد:در این برنامه توصیه‌هایی در مورد خرید لوازم تحریر،کیف دانش‌آموزان،تغذیه، آمادگی آنان برای شروع سال تحصیلی از نگاه آموزشی و بحث ایمنی مدارس، در آستانه سال بحث رفاهی و خوابگاه دانشجویان و رستوران و تغذیه آنان، تحصیلی جدید برای مخاطبان در نظر گرفتیم.
وی تصریح کرد:در این برنامه وزیر آموزش و پرورش وزیر علوم، معاونان آموزشی وزیر علوم، رئیس آموزش و پرورش تهران و شهرستان‌های تهران ورئیس پلیس راهور پیرامون موضوع برنامه به گفتگو می‌پردازند.
وی خاطر نشان کرد: در برنامه این هفته “دوربین ۷” گفتگویی با رضا روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف انجام دادیم که به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.
وی در ادامه افزود:در بخشی از این برنامه رضا روستا آزاد به مباحثی پیرامون ۱۱ هزار دانشجوی فعال در عرصه علم و دانش که با ابلاغ وزارت علوم از سال تحصیلی جدید از دوره پیوسته کارشناس ارشد به مقطع به دکترا راه می‌یابند، پرداخته خواهد شد.
وی گفت: سال گذشته رتبه علمی جهانی دانشگاه صنعتی شریف از ۲۰ به رتبه ۱۶ ارتقا پیدا کرد.
همچنین دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف در صدد تهیه و تدارک پرتاب “ماهواره شریف” به فضا هستند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.