رئیس‌جمهوری حساسیت ویژه‌ای در انتخاب همه استانداران دارد

فروردین ۱۴۰۳

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان سمنان؛

وزیر کشور که به منظور معرفی استاندار تازه سمنان به این استان سفر کرده است، گفت: رئیس‌جمهوری حساسیت ویژه‌ای در انتخاب همه استانداران دارد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ “عبدالرضا رحمانی‏‌فضلی” وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد: دغدغه دکتر روحانی در انتخاب استانداران دولت تدبیر و امید برخورداری از دو مولفه مردمی بودن و ولایت‌مداری است.
 
وزیر کشور دولت یازدهم با اشاره به وعده‌های رئیس‌جمهوری در تبلیغات انتخاباتی، ادامه داد: دکتر روحانی در انتخاب استانداران توجه ویژه‌ای به باور استانداران به برنامه‌های وی و معتدل بودن گزینه‌ها داشته است؛ همچنین دکتر روحانی تلاش کردند استانداری انتخاب شود که پاسخگوی مطالبات مردم بوده و ضمن شناخت از استان و مشکلات آن، رضایت مردم استان را نیز جلب کند.
 
وی با بیان این که رئیس‌جمهوری حساسیت ویژه‌ای در انتخاب همه استانداران دارد، تصریح کرد: ایشان در انتخاب استاندار سمنان دغدغه ویژه‌ای داشتند و انتخاب وکیلی به عنوان استاندار سمنان، نشان از این توجه ویژه دارد چرا که وی شخصی باتجربه و کارآمد است و دغدغه‌های مردم را به خوبی می‌شناسد؛ ضمن این که  وی سمت‌های اجرایی مختلفی را در دیگر استان‌ها عهده‌دار بوده و از تجربه اجرایی خوبی برخوردار است .

رحمانی‌فضلی ادای دین به خون شهدا را باری سنگین به دوش مسئولان خواند و اظهار امیدواری کرد: استاندار تازه سمنان در طول مسئولیت خود جوابگوی مطالبات به حق مردم این استان باشد.

وی با بیان اینکه محمد وکیلی، استاندار تازه سمنان فردی مردمی و با درایت است، ادامه داد: وکیلی دغدغه مردم را می‏‌شناسد و باید در راستای انتخاب وی، از حمایت‏‌های نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی نیز قدردانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز با تشکر از پاسخگویی رئیس‌جمهور به درخواست مردم ، نمایندگان و روحانیون استان سمنان گفت : درخواست ما انتخاب فردی با سابقه و دارای عملکرد مطلوب برای تصدی پست استانداری سمنان بود .

آیت‌الله شاهچراغی افزود : درخواست ما از استاندار هم این است که مردمی، عادل و در خط ولایت باشد .

انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.