رئیس احتمالی فدرال رزرو آمریکا; الگویی برای تجزیه و تحلیل طلا وجود ندارد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

جانت یلن معاون فدرال رزرو آمریکا رئیس احتمالی فدرال رزرو آمریکا تاکید کرد، هیچ کسی یک مدل بسیار خوب برای بررسی و تجزیه و تحلیل روند تحولات قیمت طلا در اختیار ندارد

خبراقتصادی;به گزارش پایگاه اینترنتی فوربس؛ جانت یلن معاون فدرال رزرو آمریکا و نامزد پیشنهادی باراک اوباما برای جایگزینی بن برنانکی تصریح کرد، سرمایه گذاران بین المللی همواره دوست دارند در شرایط وقوع بحران مالی و مشکلات اقتصادی طلا نگهداری کنند ولی واقعا الگو و مدل خوبی برای بررسی تحولات قیمت طلا در بازارهای جهانی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش یلن ماه قبل از سوی اوباما برای احراز پست ریاست فدرال رزرو معرفی شده بود و روز قبل در نشست کمیته بانکداری سنای آمریکا شرکت کرده است. بعید به نظر می رسد که یلن برای رسیدن به این پست با مشکل و چالش جدی روبرو شود.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص روند افزایش و کاهش قیمت طلا در بازارهای بین المللی گفت، من فکر نمی کنم کسی یک مدل و الگوی بسیار خوب داشته باشد که نشان دهد واقعا رفتار قیمت طلا از چه الگویی تبعیت می کند.

ولی آنچه که مسلم است این است که سرمایه گذاران همواره تمایل دارند برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه خود در برابر سقوط بازارهای مالی و مشکلات اقتصادی، طلا خریداری و نگهداری کنند


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.