رئیس جمهور از نفرات برتر کنکور سراسری تقدیر کرد

حجت الاسلام حسن روحانی در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها از نفرات برگزیده کنکور تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز در حاشیه برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها، حجت الاسلام حسن روحانی با اهدای لوح تقدیر و سکه از برگزیدگان کنکور سراسری سال ۹۲ تقدیر به عمل آورد.

برگزیدگان که توسط رئیس جمهور در ۵ گروه آزمایشی تقدیر شده اند به این شرح است:

در گروه آزمایشی ریاضی و فنی سجاد صادقی‌زاده از کرج، سید‌محمد‌حسین موسوی از قم، سید‌محمد جواد موسوی مبارکه از شهرستان مبارکه، پویان مینایی از ممسنی و هومن واصلی از شیراز نفرات اول تا پنجم این گروه آزمایشی تقدیر شدند.

نفرات برتر گروه‌ آزمایشی علوم تجربی به ترتیب شامل پویا ابراهیم‌باستانی از تبریز، علی عجم از اهواز، پوریا یار‌احمدی از بروجرد، مریم مجرد ثانی اوغاز از شیروان و پردیس اولیا‌زاده از مشهد هستند.

زهرا مشایخی از تهران، زینب امیر‌بکایی از تهران، یاسمن خادمی شورمستی از شمیرانات، مهشادسادات رفیعی تکیه از تهران و امیر‌حسین ملک‌مدنی از تهران نفرات اول تا پنجم گروه آزمایشی علوم انسانی هستند.

فاطمه محمدی و پریناز جواهری از تهران و امیر‌محمد عزیزی از کرج نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی هنر و آذین زهرایی از تهران، علی شعار‌ابوذری از مشهد و آرش غیاثی سید‌کی از شیراز نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی زبان‌های خارجی هستند.

این افراد لوح تقدیر و سکه خود را از رئیس جمهور دریافت کردند.

به گزارش مهر، ۵ برگزیده شاهد و ایثارگر در ۵ گروه آزمایشی به نامهای سجاد همایون فر رتبه نخست در گروه ریاضی و فنی، مریم مسئولی رتبه نخست در گروه تجربی، کوثر رضایی مایانی رتبه نخست در علوم انسانی، نفیسه نوری نیارکی رتبه نخست در هنر و مجتبی ضیاء الدینی رتبه نخست در گروه زبان جوایز خود را از رئیس جمهور دریافت کردند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.