رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران طی حکمی دکتر محمد شریف زاده را به عنوان رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی جعفـریان در این حکم یادآور شده است: دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران که قدیمی‌ترین مرکز آموزش این رشته در کشور است و تاکنون ثمرات بسیار ارزشمندی را به جامعه پزشکی تقدیم کرده، اینک فرصتی جدید برای توسعه و ارتقاء آموزش و پژوهش در اختیار دارد که باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به نظرخواهی انجام شده و چارچوب کلی برنامه شما و نظر به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی، جنابعالی را به عنوان رئیس دانشکده داروسازی منصوب می کنم.

دکتر جعفریان در این حکم تاکید کرده است: انتظار می رود با جلب مشارکت همه اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده و توجه به نظرات دانشجویان همه مقاطع، ضمن پیشبرد امور جاری دانشکده طبق ضوابط و مقررات نسبت به تدوین برنامه عملیاتی ۴ ساله بر اساس نقشه علمی دانشگاه، اقدام در جهت ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزشی پژوهشی دانشکده، توجه ویژه به ارتباط با صنعت و جلب طرح های متناسب با توانمندی‌های دانشکده، برنامه ریزی برای استفاده بهینه از امکانات موجود دانشکده و نیز حفظ و نگهداری آنها و تمهید شرایط جذب دانشجوی خارجی با همکاری معاونت بین‌الملل دانشگاه اقدام کنند.

دکتر محمد شریف زاده استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته داروسازی تخصص فارماکولوژی است. وی پیش از این دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت بوده است.

پیش از این دکتر رسول دیناروند ریاست دانشکده داروسازی دانشگاه را برعهده داشته است که هم اکنون ریاست سازمان غذا و دارو را برعهده دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.