رئیس “دل” نگران شیطنت‌های دخترش در توییتر

فاوانیوز : در حالی که مدیران شرکت های بزرگ فناوری در آمریکا تلاش می کنند اطلاعات شخصی و کاریشان را مخفی نگهدارند، این تلاش ها همیشه هم به نتیجه نمی رسد.
خبرگزاری فارس: رئیس “دل” نگران شیطنت‌های دخترش در توییتر

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس ، اینترنت فضای مناسبی برای هکرها و کلاهبرداران است تا با کسب اطلاع از رازهای ثروتمندان دنیای آی تی به آنها ضربه بزنند. همین مسأله موجب شده تا چنین افرادی تمایل زیادی به استفاده از سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر نداشته باشند.

اما دختر نوجوان مایکل دل رییس شرکت دل با انتشار دائم اطلاعات شخصی و خانوادگی پدرش را نگران کرده است. او با استفاده از شبکه های اجتماعی و سایت هایی مانند توییتر به طور دائم در مورد مقاصد سفر آینده خانواده، رویدادهای حرفه ای و خانوادگی، سفرهای تفریحی و … اطلاع رسانی می کند و باعث شده تلاش های گروه امنیتی شرکت دل برای مقابله با هکرها و ویروس نویسان به نتیجه نرسد.

در نتیجه این رفتارها حساب کاربری دختر مایکل دل در توییتر به طور اسرارآمیزی پاک شده و به نظر می رسد شخص وی در این زمینه تصمیم گر بوده است. بر اساس برخی گزارش ها شرکت دل ماهانه سه میلیون دلار صرف تامین امنیت مدیران ارشد خود می کند.
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.