رئیس فدراسیون بهتر است از جنس کشتی باشد/شورای فنی تصمیم گیرنده نهایی است

۰۶خردادماه،

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی اعتقاد دارد یک رئیس فدراسیون باید در ابتدا مدیر خوبی باشد که اگر این فرد از جنس کشتی باشد بسیار بهتر است.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: از این که بالاخره مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی قرار است برگزار شود بسیار خوشحالم چرا که با انتخاب رئیس همه تکلیف کار خود را بهتر می دانند.

وی ادامه داد: وقتی رئیس فدراسیون برای یک دوره زمانی مشخص انتخاب شود به طور حتم برنامه های تدوین شده نیز بهتر اجرا خواهد شد، ضمن آنکه نتیجه عملکرد فدراسیون نیز راحت تر مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مشتاقی در پاسخ به این سوال که یک رئیس فدراسیون باید چه فاکتورهایی داشته باشد، گفت: به هر حال برای پست به این مهمی فاکتورهای بسیاری لازم است اما به اعتقاد من تجریه ثابت کرده که اگر رئیس فدراسیون کشتی از اهالی این رشته باشد بسیار بهتر است ضمن آنکه وی برای اداره امور باید مدیریت و توانمندی قابل قبولی نیز داشته باشد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی ۱۹۷۴ تهران دربارهٔ کیفیت مسابقات جام یادگار امام (ره) اظهار داشت: می پذیرم که رقابتهای جام یادگار امسال به لحاظ بین المللی بودن کیفیت لازم را نداشت چراکه تیم های خارجی حاضر با نفرات مطرح خود در این تورنمنت شرکت نکرده بودند اما حضور فرنگی کاران مستعد داخلی در بعضی اوزان تا اندازه بسیاری جذابیت مسابقات را بالا برده بود و در واقع قبول دارم این مسابقات بیشتر میدان خوبی برای خودنمایی کشتی گیرانی ایرانی بود.

مشتاقی دربارهٔ جایگاه شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بر خلاف بعضی اظهار نظرها که شورای فنی تصمیم گیرنده نیست باید عرض کنم تمامی فعالیت های تیم ملی فرنگی باید از کانال این شورا عبور کند و تصمیم گیرنده اول و آخر در همه امور فرنگی کاران اعضای این شورا می باشند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ضمن تشکر از مدیر تیم های ملی تاکید کرد: رسول خادم به عنوان مدیر تیم های ملی جز کمک و حمایت هیچ دخالتی در مسائل فنی فرنگی کاران ندارد و تیم ملی فرنگی در حوزه فنی به صورت مستقل عمل می کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.