رئیس پیشین آژانس مبارزه با دوپینگ پرتغال شکایتش را از کروش پس گرفت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – تسنیم نوشت:

رئیس پیشین آژانس مبارزه با دوپینگ پرتغال و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گرفتند به اختلافات چندین ساله خود پایان دهند.
کارلوس کروش و لوئیز هورتا پس از ۴ سال تصمیم به پایان دادن به اختلافات قدیمی گرفتند و با یکدیگر آشتی کردند. لوئیز هورتا همان کسی بود که سال ۲۰۱۰ در منصب رئیس وقت آژانس مبارزه با دوپینگ پرتغال از سرمربی فعلی تیم ملی ایران به خاطر جلوگیری از به عمل آمدن تست دوپینگ از شاگردان، شکایت کرد و پرونده قضایی علیه او تشکیل داد.
روزنامه رکورد پرتغال در این باره نوشت که لوئیز هورتا رضایت‌نامه‌ای مبنی بر انصرافش از پیگیری پرونده کروش تقدیم سران قضایی دادگاه کوویلیای پرتغال کرده که مورد قبول آنها واقع شده است.
این نشریه به نقل از کروش نوشته است: ممکن است من از الفاظ و عباراتی که در پرونده ذکر شده و چیزهایی مشابه آنها استفاده کرده باشم اما آن به خاطر این مسئله بود که ماموران آژانس مبارزه با دوپینگ پرتغال پیش از آنکه از سوی پزشکان این سازمان دستوری به ما ابلاغ شود به هتل محل اقامت بازیکنان آمدند و با این کار خود فشار روانی بسیاری به بازیکنان من وارد کردند. به همین سبب بود که از الفاظ و جملاتی استفاده کردم که شاید توهین‌آمیز به نظر رسیده‌اند. مشخصاً من هرگز قصد توهین به شخص لوئیز هورتا یا خانواده او را نداشتم و اگر از حرف‌هایم اینگونه برداشت شده، متاسفم.
در همین حال «رکورد» از تصمیم لوئیز هورتا برای پایان دادن به اختلافات خود با کروش خبر داده و به نقل از او نوشته است: من توضیحات کروش را پذیرفته‌ام و در همین راستا از شکایت و پیگیری پروسه قانونی که علیه او ترتیب داده شده انصراف می‌دهم. دیگر مسئله‌ای برای شکایت از کارلوس کروش وجود ندارد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.