رابطه جنسی

رابطه جنسی به چه معناست؟

رابطه جنسی به معنای جفت گیری و نزدیکی میان زوج ها میباشد و این عمل بین دو جنس مخالف شکل میگیرد. 

رابطه جنسی به معنای جفت گیری و نزدیکی میان زوج ها میباشد و این عمل بین دو جنس مخالف شکل میگیرد. فعالیت جنسی در نهایت باعث تخلیه اشتیاق جنسی و رضایت طرفین میشود. همچنین رابطه جنسی میان همسران یا دو جنس مخالف میتواند سبب تولید مثل گردد.

بخش های فعال در رابطه جنسی

عموما ساختار جسم انسان به گونه ای میباشد که همه ی بخش های بدن کم یا زیاد توانایی برانگیختگی جنسی را دارا میباشند و قادر به تحریک شدن هستند. ولی بعضی قسمت ها به علت متراکم بودن شاخه های عصبی مرتبط به میل جنسی به عنوان نقاط حساس جنسی شناسایی شده اند.

قسمت های تحریک پذیر در رابطه جنسی در بدن خانم ها از تراکم بالاتری برخوردار میباشد و گذشته از دستگاه تناسلی آن ها، لاله گوش،قوزک پا، گردن، بازوها، نوک پستان و باسن را نیز شامل میشود. البته بمنظور رابطه جنسی لب ها و ارتباط دهانی هم بخاطر پوست نازکشان میتوانند، برانگیختگی بسیاری را نسبت به تحریک جنسی بوجود آورند.

young-happy-couple

شکل های برقراری رابطه جنسی

اشکال متفاوت رابطه جنسی و مقاربت میان خانم و آقا، شکل رایج رابطه جنسی، در واقع این حالت کلیشه ای ترین راه فعالیت جنسی است که اکثرا برای نخستین دفعه آن را به کار میگیرند و به ترتیب میباشد که خانم صاف بر روی سطحی دراز میکشد و پاهایش را به اندازه ای که دوست دارد باز میکند و آقا با قرار گرفتن میان پاهای خانم فعایت جنسی را انجام میدهند. دقت داشته باشید که در حین انجام این پوزیشن بهتر است گاهی تمام بدن خود را با شریک جنسی تان اتصال دهید و ارتباط دهانی برقرار کنید. حالت بعدی این نوع رابطه جنسی را به اصطلاح خوابیده به پهلو میگویند. در این شکل ارتباط جنسی خانم و  آقا به پهلو دراز کشیده و فعالیت دخول را شکل میدهند. همچنین میتوان پوزیشن نخست را به این شکل انجام داد، بدین ترتیب در همان حالتی که آقا روی خانم قرار گرفته است هر دو به بغل بخوابند. درباره چگونگی قرارگیری پا و دست ها خوشایندتر میباشد که به دلیل ظرافت خانم ها، آن را به عهده ی آنان بگذاریم تا به هر نحوه ای که راحت تر میباشند، فعالیت جنسی را ادامه بدهند. هنگام فعالیت جنسی در این پوزیشن بخاطر اتصال بیشتر قسمت های مختلف بدن خانم و آقا با همدیگر لذت بیشتری را تجربه خواهند کرد. در ضمن این شکل از رابطه جنسی از بابت این که خانم متحمل فشار سنگین نمیشود و راحت میتواند از رابطه زناشویی لذت ببرد، میان خانم ها محبوبیت خاصی دارد.

6

رابطه جنسی هنگام بارداری

هنگام بارداری بدن خانم ها دچار تغییرات درونی و فیزیکی میشود. تغییراتی که میتواند در بعضی از خانم ها موجب افزایش میل جنسی و در برخی دیگر باعث کاهش چشمگیر اشتیاق جنسی و حتی برای بعضی خانم ها باعث زدگی از رابطه جنسی میشود. به منظور آن که در هنگام بارداری بخاطر حساسیت بالای سلامت مادر و جنین مشکل خاصی پیش نیاید، میبایست که مخصوصا آقایان ملاحضه ی بیشتری را در حین فعالیت جنسی داشته باشند و ارتباط جنسی را با ملاطفت بیشتری انجام دهند. بهترین حالت مناسب برقرای رابطه جنسی در این دوران به این صورت میباشد که خانم کنار تخت یا صندلی زانو زده و آقا از پشت دخول را انجام دهد. باید دقت داشته باشید که هنگام به کار گیری این حالت حتما هیچ فشاری به شکم مادر وارد نشود و خانم میبایست سر و سینه ی خود را بر روی تخت یا زمین بگذارد و همواره بصورت خمیده باشد. در ضمن بهتر میباشد یک یا چند بالش بسیار نرم زیر سینه و شکم خانم قرار داشته باشد، تا فشار بسیار کمی به خانم وارد بشود. حالت پهلو به پهلو در حین بارداری میبایست از پشت صورت بگیرد. به این معنی که آقا پشت سر خانم دراز میکشد و خانم پاهای خود را خم میکند و تا نزدیکی صورت میاورد. حالت های دیگری همچون خانم بر روی آقا و فعالیت جنسی از راه مقعد بخصوص برای خانم هایی که جثه ی بسیار کوچکتری از همسرشان دارند مناسب میباشند.

لیست-مواد-غذایی-که-نباید-در-دوران-بارداری-مصرف-کنید

رابطه جنسی و ارضا

میزان تحریک های ذهنی و جسمی و برانگیختگی جنسی در یک ارتباط موجب انزال در همسران میشود. هنگامی که خانم و آقا در راستای برقراری رابطه جنسی تحت تاثیر تحریکات ذهنی و جسمی گرما و ضربان قلبشان تندتر میشود و فشار خون بالا میرود، این افزایش در دستگاه تناسلی آقایان باعث بزرگ تر شدن آلت و سفت و ضخیم شدن آن میشود که ارکشن (راست شدن) نامیده میشود. در ضمن افزایش ترشح تستسترون هورمون جنسی آقایان، در خون باعث بالا رفتن احساس لذت و ایجاد رفتارهای مثبت عصبی حین رابطه جنسی میشود. بمرور این تغییرها در جریان مداوم رابطه جنسی برانگیختگی و اوج لذت را شکل میدهد و در لحظه ای پس از اوج خیلی سریع فروکش میکند، این رفتار را در فعالیت جنسی به اصطلاح ارضا و انزال جنسی میگویند، که معمولا چند ثانیه بیشتر دوام ندارد.

konflikt

موقع ارضا آقایان در رابطه جنسی ارگاسم با خروج مایع منی انجام میشود. مایع منی غلیظ و سفید رنگ میباشد، که از آب، پروتئین و مقدار بسیار کمی نمک و برخی املاح دیگر تشکیل میشود که در هر بار ارضا به صورت چند قطره از آلت تناسلی آقایان خارج میشود. هنگام به اوج رسیدن در آقایان بسیار کوتاه تر از خانم ها میباشد و این بخاطر شرایط بدنی و ساختار دستگاه تناسلی هر جنس حین رابطه جنسی میباشد. طبق تحقیقات مشخص شده است که بیشتر از هشتاد درصد آقایان در کمتر از دو دقیقه ارضا میشوند و این بخاطر تحریکات فکری عمیق و تصورات جنسی هنگام رابطه زناشویی میباشد. همچنین خانم ها چنانچه با آگاهی کامل و به نحوه صحیح تحریک بشوند که میتوان در این بین به تحریک زبانی کلیتوریس حین فعالیت جنسی اشاره کرد باعث به ارگاسم رسیدن کامل آن ها میشود.

زنان و نیازهای جنسی

ارگاسم خانم ها

در خانم ها ارگاسم در حین رابطه جنسی از پروسه حساس تری نسبت به آقایان تشکیل میشود و به همین خاطر مدت زمان زیادتری طول میکشد تا یک خانم به ارگاسم جنسی و ارضای کامل دست پیدا کند. به طور متوسط پانزده تا بیست و پنج دقیقه. ارگاسم در خانم ها دارای یک سری مراحل برای تخلیه میباشد به صورتی که زمان مشخصی را برای شکل گرفتن آن نمیشود تعیین کرد. در اکثر خانم ها تحریک پذیرترین عضو به برانگیختگی جنسی کلیتوریس میباشد که حتی لمس آن نقش بسیاری را در بوجود آوردن لذت جنسی برای خانم ها ایفا میکند. اکثر خانم ها بخصوص زنانی که در سطح پایین تری از جامعه قرار دارند، تاکنون تجربه رسیدن به ارگاسم در حین رابطه جنسی را نداشته و خیلی از ناراحتی های فکری میتواند قدرت ارگاسم را از خانم ها سلب کند. طبق بررسی های محققان در حوزه روابط جنسی، خانم ها لذت بالاتری را از یک رابطه جنسی یا ارگاسم جنسی تجربه میکنند تا آقایان. در ضمن میزان درست لذت آن تا به امروز مشخص نشده، اما در بعضی آزمایشات متخصصان لذت جنسی خانم را تا سه برابر بیشتر از لذت جنسی آقایان اعلام کرده اند. در این بین آقایان مسئولیت حساس تری بر دوششان میباشد و میبایست با فراگیری آگاهی بیشتر در رسیدن به اوج لذت جنسی به خانم یاری برسانند.

چطور در مورد رابطه ‌جنسی با شوهرتان صحبت کنید

در زمان حال اکثر کشورهای جهان به معضلات انحرافی و اخلاقی بزرگی در حیطه رابطه جنسی مواجه شده اند. در هر صورت اکثرا رابطه جنسی در زندگی را جذاب عنوان میکنند، اما طبق بررسی های صورت گرفته بسیاری رابطه جنسی پیش از ازدواج را موجب سستی بنیان خانواده میدانند. در دین اسلام رابطه جنسی فقط محدود به ازدواج و خدمتکاران، زن هایی که به عنوان کنیز در مالکیت کسی میباشند، امکان پذیر است. به هر حال رابطه جنسی از اولین شبهای ازدواج شکل میگیرد.

عدم آگاهی کافی و فرار از حقایق مربوط به روابط جنسی باعث مشکلات و انحرافات اجتماعی فراوانی در جامعه شده است. بصورتی که ۲ سال پیش طی بیانیه ای که موتور جستجوگر گوگل در ارتباط با بیشترین کاربران و جستجو کنندگان سایت های پورنو انجام داده بود، نشان میداد که جستجوگران ایرانی در قیاس با سایر کشورها در مقام دوم استفاده کنندگان واژه انگلیسی “جنس!” بین کل کاربران اینترنت در دنیا قرار گرفتند! میل جنسی که اشتیاق جنسی و گرایش جنسی هم نامگذاری میشود، بیان کننده نوع محل تمرکز امیال عشقی، احساسی، تخیلی و جنسی اشخاص میباشد. تفکیک اشتیاقات جنسی هر موجودی معمولا با توجه به گرایش آن به جنس مخالفش صورت میگیرد. اما در کل گرایش های متنوعی بوجود آمده است که به آن ها اشاره میکنیم.

homosexual2

ناهمجنس گرایی که بیانگر گرایش جنسی به جنس مخالف میباشد.

همجنس گرایی که بیانگر گرایش جنسی به جنس موافق میباشد. این امر میتواند بخاط اختلالات روحی و یا ساختار هورمونی فرد باشد.

دو جنس گرایی که بیانگر گرایش جنسی و اشتیاق به هر دو جنس را نشان میدهد.

بی جنسی که این مورد بیانگر نداشتن هیچ میل جنسی به دیگر جنس ها میباشد.

ناهمجنس گرایی که دگرجنس خواهی هم بیان میشود نوعی از اشتیاقات جنسی میباشد که در آن شخص به جنس مخالف خود میل جنسی دارد، به این معنا که آقا به خانم و خانم به آقا اشتیاق جنسی دارند. این نوع از اشتیاق جنسی صحیح ترین و قابل قبول ترین گرایش میباشد.

افرادی که به جنس مخالف میل داشته باشند ناهمجنس گرا و کسانی که هم به جنس مخالف و هم به جنس موافق اشتیاق دارند، دوجنس گرا میگویند.

Homosexuality

همجنس گرایی نوعی از امیال جنسی میباشد که در آن فرد حس رومانتیک، زیبایی شناختی، اشتیاق جنسی و حتی عشق را تنها در جنس موافق خود میبیند و درک میکند. به ارتباط جنسی خانم ها با یکدیگر به زبان شرع مساحقه و به رابطه جنسی بین آقایان که از منفورترین کارها برشمرده میشود و نام آن برگرفته از قوم ملعون که به این رابطه ها معروف بودند و پیامبر آنان لوط نام داشت لواط گفته میشود. در اصطلاح عموم مردم، افراد همجس گرا چه خانم و آقا را با نام همجنس باز میشناسند. اما اصطلاحات دیگری برای اشاره به همجنس بازان وجود دارد که معمولا با لحن بد و تحقیر آمیزی بیان میشوند. امروزه بمنظور اشاره به همجنس بازان خانم از واژه لز استفاده میکنند که این کلمه از واژه lesbian در انگلیسی نشات میگیرد. همچنین به مردانی که به فعالیت جنسی با یکدیگر علاقه دارند واژه گی را نسبت میدهند.

نوشته رابطه جنسی اولین بار در فلکس پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.