رادیو اینترنتی بسیج راه‌اندازی می‌شود

۱۴م آذر ،

جام جم آنلاین: معاون صدای رسانه ملی در مراسم تقدیر از برنامه‌سازان حوزه دفاع مقدس گفت: ان شاء الله بتوانیم با افزودن رادیو اینترنتی بسیج به مجموعه شبکه‌های رادیویی، فعالیت‌های گسترده تری را در این زمینه انجام دهیم.

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا،  مراسم تقدیر از برنامه‌سازان برترحوزه دفاع مقدس با حضور دکتر محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی، سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، دکتر علی اصغر جعفری، مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج رسانه ملی و جمعی از مدیران و برنامه سازان رادیو در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

  در ابتدای این نشست رئیس مرکز بسیج رسانه ملی ضمن گرامیداشت ماه محرم، هفته بسیج و یاد و خاطره ۱۱ شهید حوزه رادیو گفت: رادیو یکی از معاونت‌های بسیار ارزشمند صدا و سیما است که علاوه بر فعالیت‌های تخصصی در حوزه خود، در مسائل ارزشی مثل دفاع مقدس و بسیج اهتمام ویژه‌ای دارد.

  جعفری با اشاره به وقوع تحولات اخیری که در راستای مأموریت جدید بسیج رسانه ملی تعریف شده است، یادآور شد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در معاونت صدا، پایگاه بسیج رادیو به حوزه بسیج ارتقاء یافته است.

  وی در تشریح سه مأموریت پیش بینی شده برای حوزه بسیج رادیو اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت آنتن و شبکه‌های مختلف رادیویی، کادر سازی و تربیت نیروی انسانی و استفاده از نیروهای خوش فکر و توانمند و کمک به مدیریت مجموعه در تولیدات ویژه و خاص همچون آثار نمایشی فاخر، مهم ترین مأموریت‌های حوزه بسیج رادیو است.

  رئیس مرکز بسیج رسانه ملی با اشاره به تغییر صحنه جنگ در شرایط کنونی عنوان کرد: دشمن در شرایط فعلی با استفاده از همه ظرفیت و امکانات خود در حال بهره‌گیری از فرصت‌ها است و لازمه پیروزی ما در مقابل آنها این است که یک گام جلوتر بوده و یک دست برتر نسبت به دشمن داشته باشیم.

  وی در ادامه به وجود پیچیدگی در میدان جنگ با دشمنان اشاره کرد و افزود: تولید برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس، جنگ نرم و دیگر حوزه‌های مرتبط می‌تواند ما را از این پیچیدگی‌ها مطلع نموده تا بتوانیم متناب با آنها برنامه ریزی کنیم.

  جعفری همچنین به شکل‌گیری قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور، قرارگاه مبارزه با تمهیدات نرم دشمن، قرارگاه سایبری و فرماندهی سایبر و فعالیت‌های حوزه‌های رادیویی و تلویزیونی بسیج رسانه ملی اشاره کرد و از راه اندازی دو بخش جنگ نرم و مطالعات جنگ نرم و مطالعات علمی، پژوهشی در آینده نزدیک خبر داد.

  رئیس مرکز بسیج رسانه ملی به رونمایی از دو سایت اخوه، (سایت خبری جهان اسلام) و تلویزیون اینترنتی بسیج اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که رادیو اینترنتی بسیج نیز راه‌اندازی شود.

  صدور کارت بسیج رسانه ملی با نام و آرم بسیج سازمان صدا و سیما و رونمایی از سامانه یکپارچه پرسنلی بسیج از دیگر اقدامات بسیج سازمان صدا و سیما بود که رئیس مرکز بسیج رسانه ملی به آنها اشاره کرد.

  در ادامه این نشست از ۱۰ اثر نمایشی تولید شده با مشارکت مرکز بسیج رسانه ملی و مرکز هنرهای نمایشی که در معاونت صدای رسانه ملی و با محوریت پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت تولید شده بود، رونمایی شد.

  سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه شهدای رسانه ملی خطاب به برنامه سازان رادیوگفت: قطعاٌ زبان از گفتن عظمت کار شما قاصر است و ان شاء الله کار و عمل شما مورد قبول خداوند قرار گیرد.

  وی با اشاره به بازدید از حوزه‌های تولید، جنگ نرم، سایبر و فنی بسیج رسانه ملی افزود: مأموریت‌های مختلفی که شما در حوزه‌های مختلفی چون اقدامات دشمن و در تولید صدا و سیما عهده دار شدید، بسیار ارزشمند و فاخر است و دلتی را به جریان و حرکت وا می‌دارد.

  فضلی از دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه انسان‌ساز و تاریخ‌ساز یاد کرد و در پایان برای همه کارکنان و برنامه‌سازان رادیو که در این زمینه فعالیت می‌کنند آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

  در ادامه صوفی، معاون صدای رسانه ملی در سخنان کوتاهی ضمن قدرانی از حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع برنامه سازان رادیو گفت: سردار فضلی الگویی از تقوا، اخلاص، صداقت، رادمردی است و در زمره شهدای زنده قرار دارند که باید الگوی ما برای تشخیص راه باشند.

  وی همچنین از رئیس مرکز بسیج رسانه ملی نیز قدرانی نموده و با اشاره به درخواست ایشان مبنی بر راه اندازی رادیو اینترنتی بسیج افزود: ان شاء الله بتوانیم با افزودن رادیو اینترنتی بسیج به مجموعه شبکه‌های رادیویی، فعالیت‌های گسترده تری را در این زمینه انجام دهیم.

  صوفی در پایان از اهتمام مدیران و برنامه سازان شبکه‌های رادیویی در تولید برنامه‌های دفاع مقدس قدرانی کرد.

  ارائه گزارش عملکرد معاونت صدای رسانه ملی در ایام هفته دفاع مقدس و تولیدات آثار فاخر و برتر در حوزه پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت توسط مدیر کل طرح، برنامه و نظارت، قرائت بیانیه هیات داوران و قدرانی از برنامه سازان برتر حوزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.