رازهایی برای آرایش خانم های مسن

با بالا رفتن سن ، پوست شل می شود ، پلک ها افتاده و لب ها نازک می شوند ، بنابراین بهتر است خانم های مسن ترفندهایی را در آرایش کردن صورت خود به کار گیرند و به خاطر داشته باشند که هر چه آرایش صورت خانم های مسن کم تر و ملایم تر باشد بهتر است و آن ها زیباتر خواهند شد.

ترفندهایی  در خصوص آرایش کردن  خانم های مسن را به شما آموزش دهیم:

هرگز برای پوشاندن چروک های اطراف چشم به خصوص گوشه ی خارجی چشم از کرم ها و پوشاننده های گریم استفاده نکنید زیرا این پوشاننده های گریم در طول روز درون بافت پوست نفوذ کرده و باعث می شود که این چروک ها واضح تر نمایان شود ، و بهتر است که از یک کرم آرایشی ساده ی سفید کننده استفاده کنید زیرا تاثیر آن بیشتر است.

با بالا رفتن سن ابروها نازک و کم رنگ می شوند و خالی تر نیز دیده می شوند برای این که ابروهای شما روی صورتتان پررنگ و زیبا دیده شود و صورت شما را جوان تر کند ، سعی کنید همیشه ابروهایتان را رنگ کنید و سپس با مداد یا سایه ی ابرو ، ابروی خود را پر رنگ کنید .البته به خاطر داشته باشید ابروها را نباید بیشتر از ماهی یک بار رنگ کرد زیرا به ابروها آسیب می رساند.

هرگز از سایه های براق برای سایه زدن به پشت پلک های خود استفاده نکنید زیرا سایه های براق باعث بیشتر نمایان شدن چروک ها می شوند و همیشه از سایه های مات استفاده کنید.

اگر اطراف چشم های شما کبود و سیاه است نباید کرم و پوشاننده را بمالید اطراف چشم خود زیرا این کار زشت تر دیده شدن کبودی اطراف چشم شما می شود و فقط باید کرم را با حرکات ضربه ای و به آرامی روی پوست اطراف چشم خود بگذارید تا جذب شود.

مژه های خود را همیشه از ریشه ریمل بزنید تا مژه های تان پر تر دیده شود زیرا ریمل زدن فقط به ساقه های مژه ها ، مژه های شما را مصنوعی جلوه می دهد.

خط چشم خود را باریک بکشید و حتما خط چشم را زمانی بکشید که مژه هایتان را ریمل زده اید.

آکاایران

نوشته رازهایی برای آرایش خانم های مسن اولین بار در اخبار روز ایران پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.