رازی برای خرید کابل HDMI

۱۶م اسفند ،

کابل های HDMI رابط بین تلویزیون ها و پخش کننده ها می باشند که می توان با آن ها صدا و تصویر را انتقال داد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،کابل های HDMI که کوتاه شده کلمه ی High-Definition Multimedia Interface می باشد،در این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

بنابراین گزارش، این کابل ها از طریق یک درگاه می توانند به طور همزمان صدا و تصویر را منتقل کنند.البته این انتقال صوت و تصویر با بهترین کیفیت نیز انجام می گردد.خردین این رابط ها نیز دارای ترفند های مخصوص به خود است.

کابل های HDMI در یک دستگاه می توانند به عنوان تک و چندگانه به کار برده شوند.مهمترین مشکل در خرید این کابل ها عدم اطلاع مشتری از نوع کابل مورد نیاز خود است.برای مثال وقتی یک مشتری شنیده تا برای استفاده از تلویزیون سه بعدی باید از کابل HDMI نوع ۱٫۴ استفاده کند،هنگام خرید گیج می گردد که محصول خریداری شده توسط وی خوب کار می کند یا خیر.

برای حصول اطمینان از کارایی کابل خریداری شده سعی کنید تا کابلی را انتخاب کنید در هر دو دستگاه (تلویزیون و دستگاه دیگر) پشتیبانی شوند.برای مثال هم پخش کننده و هم تلویزیون از کابل HDMI 1.4 استفاده کنید.

ذکر این نکته ضروریست که کابل های HDMI با برند های مختلف چندان تفاوتی ندارند،اما بعضی شرکت ها به سبب نام آشنای خود این کابل را با قیمتی بیشتر می فروشند./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.