راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی

ممتاز نیوز: رازی که رابطه جنسی بین زوجین را عالی می‌کند وشور و شهوت جنسی را زنده نگه می‌دارد، در مفهوم دو قطبی بدن رابطه جنسی نهفته است. همان طور که قطب منفی آهن‌ربا قطب مثبت آهن‌ربای دیگر را جذب می‌کند، زوج به هنگام پرداختن به رابطه جنسی با نشان دادن قطبیت مخالف هم، باعث افزایش جذابیت،‌ خواهش و لذت جنسی می‌شوند.

در رابطه جنسی، دو قطب مخالف وجود دارد:‌ لذت بخشیدن و لذت بردن،‌ وقتی یکی لذت می‌بخشد و دیگری لذت می‌برد، لذت جنسی به سادگی ایجاد می‌شود. در رابطه جنسی دو قطبی، طرفین به نوبت و به طور آگاهانه در قطب‌های مخالف جابه‌جا می‌شوند تا خواهش و لذت را به اوج برسانند. در حالی که یکی لذت می‌دهد، دیگری لذت می‌برد؛ و سپس چرخه‌ عوض می‌شود: اولی باز می‌ایستد تا دومی لذت دریافت کند.

این رابطه دو مرحله دارد:‌ ابتدا مرد دریافت می‌کند و زن می‌بخشد؛ سپس مرد به لذت دادن و برآوردن نیازهای زن می‌پردازد و زن توجه‌اش را به بهره‌بردن معطوف می‌کند. در مرحله‌ی اول رابطه جنسی دو قطبی،‌ مرد مقدم بر هر چیز در پی لذت خود است، مطمئناً دلش خواهان لذت بردن زن نیز هست، ‌ولی فعلاً به آن توجهی ندارد. در این حالت،‌ زن در قطب مخالف به سر برده،‌ به فکر تحریک مرد است و انتظار تحریک شدن ندارد.

اما، در مرحله‌ی دوم، نوبت به زن می‌رسد که دریافت کند و مرد لذت ببخشد. زن هر آنچه می‌توانسته برای لذت دادن به مرد صرف کرده و حال زمان آن است که لذت ببرد. به این طریق،‌ هر دو آنچه را که می‌خواهند به دست می‌آورند.

ابداع رابطه جنسی به صورت دو قطبی

مرد دوست ندارد همیشه بدون هیچ چشم‌داشتی وقت طولانی‌ای را صرف پیش نوازش شریک جنسی‌اش کند تا او را به ارگاسم برساند.

اگر مرد علاقه‌ به پیش نوازش همیشگی ندارد، به دلیل اهمیت ندان به لذت زن نیست،‌ بلکه بنا به شرایطی است که خود او دارد. تفاوت زمانی میان تحریک‌پذیری مرد با زن در برخی موارد مسئله‌‌ساز است.

مر با توجه به خود و بدون پیش‌نوازش زن، باعث ایجاد مقاومت در زن می‌شود. انتظارهای طولانی نیز مرد را مستأصل می‌کند. اگر مرد ابتدا ارگاسم داشته باشد، انرژی کافی برای برآوردن نیاز زن نخواهد داشت. بنابراین، در فقدان مطلوبیت، مرد علاقه به نزدیکی را از دست می‌دهد؛ زیرا دیگر حاضر نیست آن زمان طولانی را صرف کند. به او حق هم باید داد. در انتهای یک روز کاری پرمشغله، گاه واقعاً خسته و بی‌حوصله می‌شود. فکر این که باید تمام آن پیش‌نوازش‌ها را انجام دهد، به راستی مأیوس کننده و از تحرک اندازنده است.

البته آن طرف قضیه، برای زن نیز شرایط مشابه‌ای وجود دارد. زن نسبت به نزدیکی سرد می‌شود، زیرا وقتی مرد می‌کوشد سریع به او ارگاسم دهد، مایل نیست با واکنش مثبت نداشتن مرد را مستأصل کند. به این علت، لذت رابطه جنسی برایش کاهش می‌یابد و او علاقه‌اش را از دست می‌دهد. در واقع، رابطه جنسی وقتی خوشایند است که زن خود را ناگزیر به برانگیخته شدن فوری نبیند. او هیچگاه به درستی نمی‌داند چقدر طول خواهد کشید و یا این بار رخ خواهد داد یا نه.

رابطه جنسی دو قطبی راه حل مشکل را به دست می‌دهد و (همان طور که خواهید دید) مزایای بسیار دیگری نیز دارد. مرد به جای انتظار کشیدن و احساس حرمان کردن، می‌تواند ابتدا به کار خود بپردازد و هرکاری که موجب برانگیختنش می‌شود انجام دهد. سپس وقتی به آستانه‌ی ارگاسم رسید، وقتش رسیده متوقف شود و شروع به تحریک همسرش کند. در این مواقع،‌ همه‌ی پیش‌نوازش‌هایی که زن نیاز دارد به او می‌دهد تا او ارگاسم را تجربه کند. آنگاه خود نیز به ارگاسم می‌رسد.

غالباً رابطه جنسی دو قطبی با تحریک مرد و رشد خواهشش برای رهایی شروع می‌شود و زن فقط از تحریک مرد و دیدن برانگیختگی او لذت می‌برد.

زن همانند مرد تحریک نمی‌شود. هدف هم این نیست. او صرفاً شوهر را تحریک می‌کند. برای این منظور نیز می‌تواند به نوازش یا در آغوش گرفتن مرد بپردازد یا از شیوه‌های دیگری استفاده کند. تمام کارها برای ایجاد برانگیختگی در مرد است. در این زمان، مرد در حال دریافت کردن و لذت بردن است و زن در حال لذت بخشیدن به اوست.

بعد از حدود پنج دقیقه،‌ مرد که به اوج نزدیک شده و در مرزهای ارگاسم به سر می‌برد، علامتی به زن می‌دهد تا از تحریک بیشتر او باز ایستد.

مرد آمادگی یافته تمام لذتی را که از زن برده به او بدهد. همچنان که مرد به آهستگی تحریک را شروع می‌کند، ‌زن می‌تواند بیاساید و به لذت بردن و احساس کردن بدن خویش بپردازد. این را به یاد بسپارید، مرد دو تا سه دقیقه برای برانگیخته شدن نیاز دارد، اما زن ده برابرش را می‌خواهد.

از نظر علمی مرد دو تا سه دقیقه بیشتر برای برانگیختگی و به ارگاسم رسیدن نیاز ندارد، ولی باید به خود یادآور شود زن به ده برابر آن، یعنی بیست تا سی‌ دقیقه وقت نیاز دارد.

عوض کردن قطب‌ها

در دفعات اول، برای مرد متوقف شدن،‌ عوض کردن قطب‌ها و به مرحله‌ی دوم رفتن بسیار سخت به نظر می‌رسد. به خصوص، هنگامی که در مرحله‌ی اول به مقاربت پرداخته باشند، ممکن است به شدت تحریک شده باشد. خوشبختانه مرد نسبت به نیازهای همسرش بسیار حساس است و وقتی حس کند زن برای تحریک شدن و رسیدن به ارگاسم نیازمند خودداری اوست؛ کنترل مورد نیاز را بر خود اعمال می‌کند.

بیولوژی متفاوت زنان و مردان باعث می‌شود بعد از ارگاسم تجارب متفاوتی داشته باشند. برانگیختگی زن بعد از ارگاسم حفظ می‌شود و حتی می‌تواند لذت بیشتری از مقاربت ببرد. در این حالت،‌ هورمون‌های لذت‌بخش زن در سطح بالایی باقی می‌مانند. مرد این گونه نیست. او بلافاصله بعد از ارگاسم برانگیختگی‌اش را از دست می‌دهد و هورمون‌های لذت‌بخشش بی‌درنگ پراکنده و ناپدید می‌شوند. وقتی مرد کارش تمام شد،‌ تمام شده است.

اکنون بهتر می‌توانید بفهمید چرا تقدم ارگاسم زن بر مرد اهمیت دارد. اگر مرد ابتدا ارگاسم داشته باشد، دیگر انرژی‌ای برایش باقی نمی‌ماند تا زن را سیراب کند؛ اما زن پس از ارگاسم داشتن، چون همچنان برانگیخته است،‌ هم به مرد ارگاسمش را می‌دهد و هم خود از ادامه یافتن مقاربت، لذت بیشتری می‌برد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/c07d468ddd7bb9798c614308dbabffa01.gif

منبع: پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
منبع: ممتاز نیوز

تا این لحظه ۹۲نظر ثبت شده
  1. Samood:

    سلام من ثمود هستم از کشور افغانیستان آیا ده این سایت دوست دوختر پیدا کده میتوانم یا کدام سایت کی دوست دختر پیدا کده بتانم است کمکم کده میتوانین : من ۱۵ سال دارم اگر دختر در این سایت خط مه میخوانن لطفن لطفن من را ده viber whatsapp telegram ram دارند میتوان من را از این ها پیدا کرد (شماره موبائل) +۹۳۷۸۸۴۳۱۰۰۲ +٩٣٧٩۴۵۴۴٠۵١ من دختر هایی ایران زمین را زیاد دوست دارم کاش میشد از کشور ایران زیبا میبودوم لطفن جوابم را بتین هم میتوانین از فیسبوک پیدا کنین پسر زیبا هم استم زیاد ١۵ ساله هستم ❤️❤️

  2. رهام:

    من زن میخام

  3. شکیلا:

    دوستان من سه سال که ازدواج کردم ومن الان خیلی دوست دارم هرشب شوهرم به من نزدیکی کنه ولی هفته ای یکبار انجام میده

    • رهام:

      قانونی کار میکنه

    • ثریا:

      چقدر خوب

  4. میثم:

    سلام بچه ها.من مشاورم.درخدمت کلیه دوستان عزیز هستم.

  5. mana:

    ازاده جون باهات موافقم..

  6. nmaha:

    خسته نباشید

  7. سارا:

    خوب بود هر کسی باید خودش تصمیم بگیره کمک گرفتن از دیگران کار غلطی

  8. مهناز:

    سلام به همگی.دوستان وقتی مردا تنوع طلب هستند شما نیازشونو برآورده کنید.اعتماد به نفس داشته باشید اونوقت ببینید چه زندگی خوبی خواهید داشت.

  9. خانم م:

    با سلام خدمت اونکسائی که درگیر این اند که کی خیانت می کند و کی نمی کنه از یه تجربه که خودم تو زندگیم دارم بگم بنظر من خداوند عدالت داره و هیچوقت برای بنده هاش بدی رو نمی خواد این ما ادما هستیم که با کارهای زشت خودمون سرنوشتمون رو عوض می کنیم اگر هر کسی انقدر پاک باشه مطمئنم خداوند عادل بهمون اندازه همسر پاکی رو تو زندگیش میاره ولی اگه خورده شیشه داشته باشه مطمئن باشید که باکسی که زندگی می کنه عین عین عین ذات خودشه
    من توی زندگی مشترکم به اندازه نور چشمهام به همسرم اعتماد دارم چون به همون اندازه خودم رو از گناه دور نگه داشتم و همیشه به همسرم وفادار وفادار بودم و ممطئنم که خدا با منه و بخاطر پاکی خودم که همسر خیلی خیلی ماهی دارم شماهم یک بار تجربه کنید مطمئن باشید ضرر نمی کنید و هرکسی دقیقا با همکف خودش زندگی می کند هیچ وقت گله نکنید که طرفتون خیانت کار و مشکل داره مطمئن باشید خودتون ام یه جاهایی کم آوردین و ….

  10. آزاده:

    آموزش سکس باید به همه اعم از زن و مرد و دختر وپسر داده شود مخصوصا مردها چون فاعل هستند

  11. مهدی m:

    واقعاعالی بودمرصی ازراهنمایی هاتون.من مجردم وبا خوندن این مطالب نوع دیدم به رابطه ی جنسی وازرواج تغییرکرد.لطفابازهم نظر بدین.مرصی…

  12. رافعه:

    با تشکر از شما دوستان.

  13. رامین:

    اگه پاک باشی لذت میبری…

  14. reza:

    باسلام
    ازاینکه باعث اگاهی جوانان میشویدواقعا جای تشکررادارد.لطفا به راهنمایی های خودتان ادامه دهید

  15. کوروش:

    hnad عزیز خیلی ممنون از راهنماییت
    منم با تو موافقم نباید در سکس همون موقع مرد به ارگاسم برسد اینجوری رابطه بیش از نیم ساعت طول نمیکشه پس بقیه شب باید بخوابن بدون هیچ لذتی بهتر است برای سکس بهتر اول ببخشید اگه رک حرف میزنم داشتم میگفتم برای سکس بهتر باید مقداریزن نوازش بشود باید با زن آنقدر بازی کنید که زن اول به ارگاسم برسد مانند دوستمانhnad این بهترین راهه
    در مورد خیانت مرد به زن میخواستم برای بعضیامشص بشه
    شما خود تصور کنید که یک زن هستید وقتی به مهمانی میخواهید بروید و مرد شب قبل با شما ارضاع شده تو خیابان تو مهمانی به زن ها هیچ نگاهی نمیاندازد حالا اگه یه مرد ۲ هفته باشد که ارضاع نشده بعدش با او به خیابان بروید به مهمانی بروید آن موقع میبینید که چقدر مرد نگاهش به زن های دور و اطرافیانش هست و به آنها نگاه میاندازد خوب زمانی که مرد زنش با او سرد مزاجی کند توقع داری مرد تا آخر زندگی با زن زندگی کند خوب معلوم است که خیانت میکند
    کسانی که فکر میکنن شوهرشان به او خیانت میکند به جای سرد مزاجی بهتر است او را جذب خود کنید در زمینه جذب کردن مرد ها که زن ها استاد هستن این راه به نظر من بهترین راه هست

    • ثریا:

      سلام من خیلی دوست دارم به خودم برسم و اماده باشم اما شوهرم به خودش نمیرسه لباساشو یک هفته یا بیشتر در نمیاره و بوش بده و من سرد مزاج شدم حتی دوست ندارم به خودم برسم شوهرم همش مشغوله یا با برادرم میره یا فوتبال یا کار اصلا وقت نمیزاره برام .فقط موقعه رابطه جنسی

  16. hnad:

    منکه خیلی آتشی وداغ هستم. متاهلم ۱۴ ساله شاید باورتون نشه هر شب …. همسرم اوایل زیاد پا نبود ولی الان دیگه از من بدتره میدونید رمزش چیه؟ من همیشه سعی کردم اون اول اورگاسم بشه بعد من ولی تا جایی که من از دوستام سراغ دارم اغلب مردها بر عکس عمل میکنند که یا نتیجه خودخواهی است یا نادانی که در هر صورت موجب سردی رابطه میشود اگه دید ما آقایون این باشه که بایستی طوری این کار را انجام بدیم که هم همسر مهربانمان را نوازش کنیم وهم باهاش درد دل کنیم وهم با تمام وجود وبا حوصله حداقل ۱ ساعت صرف هربار نزدیکی با او داشته باشیم باور کنید زن قادر است در هر نوبت ۲ بار به ارگاسم برسه من هربار نزدیکی با همسرم شاید باورتون نشود به اندازه ۲ بار سونای خشک عرق می ریزم اونم از من بدتر طوری که تمام محیط خیس میشود شما اگه تجربه اینطوری داشته باشید خواهید فهمید که حتی تون صدای زنتون عوض میشه نوازش هر میلیمتر بدنش لذت بخش میشه تازه زن شما خواهد فهمید لذت یعنی چه پس به فکر ارگاسم نباشید بلکه به فکر این باشید که این بار قراره ۱ تا۲ ساعت اونرا دریابید بعد با دیدن صورت سرخ همسرتون صدای لرزونش وکلماتی که بصورت شکسته میگه خواهید فهمید که توآسمونه امیدوارم همه مردها روش خروسی را از امروز فراموش کنند وبه شیوه فوق عمل کنند مرصی

    • عثمان:

      هانا جون ممنون.خیلی جالب بود.لذت بردیم.

  17. سعيد:

    لطفا در مورد پیش گیری از تنوع طلبی مطلب بنوسید.

  18. سعيد:

    ممنون از آموزش. خدا آمرزش را درمورد همه دارد.

  19. شبنم:

    بی اسم مطمن باش خدا اونقد بزرگه که هر گناهی رو یبخشه البته اگر با توبه ی واقعی همراه باشه توکلت به خدا باشه

  20. بی اسم:

    من زنانکردم خودارضایی کردم واقعاتوبه کردم یعنی خدامنونمی بخشه؟

  21. بی اسم:

    به نظرتون اگرکسی زناکنه یابدترازاون وبعدازچندسال توبه کنه خدامی بخشدش؟

    • وفا:

      ببخشدد عزیزم هیچ گناهی بی کیفر خدا نیست این بهاطمینان به شما میگم خدا در قران فرموده هیچ مرد یا زن زنا کاری باغیر خودش ازدواج نخواهد کرد مگر این که توبه واقعی کند ودیگر دنبال گناه نباشد

    • وفا:

      ببخشدد عزیزم هیچ گناهی بی کیفر خدا نیست این بااطمینان به شما میگم خدا در قران فرموده هیچ مرد یا زن زنا کاری باغیر خودش ازدواج نخواهد کرد مگر این که توبه واقعی کند ودیگر دنبال گناه نباشد

  22. حامد:

    با سلام
    ای بابا اکثر مردها از سر کار با هزار خسنگی میان خونه توی فکر هیچ چی نیستند سخته که این موارد رو رعایت کنند

    • نیکی:

      عزیزم فکر نکنم چند دقیقه چیزی ازتون کم کنه نه؟؟؟

      • وفا:

        آفرین نیکی خانم من با نظر شما موافقم ودیگر این که زن شوهر در هر شرایطی که به هم نیاز دارندباید از هم دیگه لذت ببرند مگر این که خانم در سیکل ماهانه باشدبه شرط این که دوطرف ارضا شوند

  23. اهورا:

    خیلی خوب بود ونظرات عالی بود

    • کوروش:

      سلام ببخشید
      میشه یکی به من بگه سکس دهانی چیه هر جا گشتم نفهمیدم

  24. شبنم:

    با نظر آقا مجید کاملا موافقم زن وشوهر باید چیزی رو از هم بخان که در توان طرفین باشه نمیشه که فقط یکیشون لذت ببره حالا میشه گاهی فداکاری کرد واسه لذت طرف اما اگه زیاد تکرار بشه یه احساس بدی بوجود میاره.پیشنهاد میکنم معاشقه و پیش نوازی هیچوقت یادتون نره چون هم حس اعتماد رو به رابطه هدیه میدن ومهمتر اینکه زوجین میفهمن جا از یه رابطه ی جسمی ولذتش هنوز برای هم اهمیت دارن.

    • ناشناس:

      من با شما وآقا مجید موافقم رابطه جنسی ارشین جان باید تنوع زیادی داشته باشه که تکراری ئیکنواخت نشه که این یکنواختی باعث دلزدگی طرفین میشه
      البته باید عرض کنم که بقول آقا مجید بعضی ها در رابطشون اخلاقیات خاصی دارن واز یه سری کارها بیشتر لذت میبرین که ممکنه طرف مقابلشون ازون بدش بیاد مثلا ممکنه یکی سکس دهانی رو دوست داشته باشه ولی طرفش کاملا ازین کار چندشش بشه خب اینجاهم سرخوردگی هایی رو درپی داره

      • وفا:

        ناشناس سیکس دهانی یا مقعدی بسیار کار نا شایستی است چون خود غربیها هم که تو فیلم های مبتذل نشان می دهند برای عوام فریبی است برای کشاندن زنان ومردان به ورطه فساد می باشد دانشمندان غربی وغیر مسلمان هم این کارهای بیهوده را منع کردند وراه وروش وعمل درست را باید انجام داد تا زندگی سالم وموفق وبادوام داشت

  25. ارشین:

    ها

  26. magid:

    کاملا موافقم ولی اگه هرکدوم از طرفین یه خواسته هایی از هم داشته باشن که طرف مقابل قادر به برآوره کردنش نباشه چی؟بنظرتون در لذت رابطه تاثیری نداره؟

  27. ارشین:

    روش رابطه جنسی هرچقدرهم که لذت بخش باشه اگرپشت سرهم همون روش تکرارشه خسته کننده میشه.می تونن باامتحان کردن روش های مختلف برای تحریک کردن متوجه شن که جنس مخالفشون ازکدوم شیوه بیشترلذت میبره.

  28. Jhashemi:

    خیلى خیلى آموزنده بود!!!!!

  29. بی گناه:

    سلا م دوستان بویژه آقا مجید واقعا ازتون ممنونم بخاطر راهنمایهای شما بود که الان اینقدر خوشبختم واقعا خوشحالم همسرم دوباره اینقدر وابستم شده که حتی نمیذاره یکروز هم ازش دور باشم بقول خودش اون چند روز دوریشم بخاطر صدمه رسیدن به جنینمون بوده که بعد از صحبت با دکترم و رفع سوئتفاهم هاش دیگه رنجشی ازش نداشتم امیدوارم همتون چنین عشق پاک و شیرینی رو تجربه کنید انشاالله همتون خوشبخت باشین.

    • magid:

      سلام ممنونم خیلی خوشحال شدم که زندگیتون مثل اولش شده امیدوارم فرزندتون هم به سلامتی به دنیا بیاد وشیرینی زندگیتون صدچندان بشه منم واستون آرزوی خوشبختی وسعادت در کنار همسر وفرزند دلبندتون رو دارم
      انشاله که همه جوونای این مرز وبوم به خوشبختی واقعی برسن بازم ممنون

  30. شبنم:

    به نظرم این مشکلاتی که بین زن وشوها پیش میاد چیزی نیس که آدم بتونه راحت در موردش حرف بزنه.چون واقعا احساسات وروحیه ی آدما متفاوته گاهی مشکلاتی که من با همسرم تو رابطه ی جنسی دارم واسه کس دیگه مسخره به نظر میرسه:اما شک نکنید که کسی جز خودتون نمیتونه مشکلتون روحل کنه عشق و دوست داشتن حرف اول رو میزنه که باعث میشه بتونیم به هماحترام بذاریم و از با هم بودن لذت ببریم موفق باشید

    • magid:

      درسته چون در رابطه جنسی هم سلایق متفاوته ولی همه اینها در یک چیز خلاصه میشه واونم ارضاع دوطرفه ودرواقع هدف اصلی هر رابطه ای همینه قبول دارین؟

  31. magid:

    خداروشکر میکنم که مشکلتون حل شده کاملا کار درستی انجام دادی که نشستین با حرف زدن مشکلتون روحل کردین من نگفتم همین که مردی دفعه اول درروابطش از زنش رازی نبود بره خیانت کنه
    خدت میدونی که در ذات مرد تنوع طلبی وجود داره درصورتی که در زن همچین چیزی وجود نداره پس اگه یه مرد از همسر خودش ارضا نشه یواش یواش به دنبال ارضاع خودش میره
    من نگفتم که همسرت میره بهت خیانت میکنه میگم اگه سرد مزاجی از خودت نشون بدی اونو سوق میدی به طرفی که مجبوره خودش به طرق مختلف دیگه ارضا کنه
    من خیلی خوشحال شدم وقتی گفتی رابطت با همسرت خوب شده امیدوارم خوشبخت باشین

  32. بی گناه:

    آقا مجید دلیل نمیشه که هر مردی حالا چون زنش بلد نبود درست ارضاش کنه درجا بره خیانت کنه اگه اینطوره پس منم تو اونروزایی که همسرم بهم نمی رسید باید میرفتم و با یکی دیگه … اما مثل دو تا آدم منطقی نشستیمو و مشکلاتمونو با هم در میانگذاشتیم و شکر خدا تو این ۲ روزی که از بحثمون گذشته هیچ مشکلی در روابطمون نداشتم من فهمیدم که دوری اون بخاطر ترس از بارداری من بوده و اونم فهمید که تنفر من بخاطر سردی های اون بوده از هم کمک خواستیم و مشکلمون حل شد اما خیلی از مردها حتی حاضر نیستند در مورد این مشکل حرف بزنن و راست میرن سراغ خیانت در واقع این براشون میشه یه بهونه من اصلا چنین برخوردی رو قبول ندارم. ببخشید فقط یک لحظه خودتون فکر کنید اگه زنتون بهتون خیانت کنه آیا بازم میتونید باهاش ادامه بدید بعد به این راحتی نظر بدید.

  33. بی گناه:

    مری جون خیلی ببخشید ها ولی مرد اگه یکبار خیانت کرد دیگه ارزش عشق ورزیدن نداره من اگه جای تو بود همونروز که پی به خیانتش برده بودم واسه همیشه میزاشتمش کنار و ازش طلاق میگرفتم و از قلب و زندگیم محوش میکردم من با تنها یزی که نمیتونم تحمل کنم خیانته……….

    • magid:

      خانم بی گناه انسان جایزالخطاست فکرنمیکنم دراین مواردهم طلاق اولین وبهترین راه حل باشه خودتبهتر میدونی که چه عواقب سختی میتونه داشته باشه پس نباید عجولانه عمل کرد بهتره اول به خودت رجوع کنی ببینی کم وکسری نداری که باعث بشه نتونی همسرتو ارضاع کنی بعد دنبال مشکلات همسرت رو بگیری
      درضمن همونطور که گفتم بارفتاری که باشوهرت داری خودت بادست خودت میفرستیش طرف خیانت

    • آریا:

      سلام،خانم بی گناه به نظر من شما هم مقصر هستید ولی ناخواسته دچار اشتباه شدید،این یک اصل هست که مردها دنبال چیزی هستن که سخت بدست میاد نه چیزی که به راحتی براشون فراهم شده،شاید رفتار شما در برانگیختن شوهرتون اشتباه یا تکراری بوده،همه چیزو فراموش کنید و با کارهایی مثل رقصیدن و ناز و ادا و… شوهرتونو جذب خودتون کنید نه اینکه برید بگید دلم هواتو کرده،امیدوارم جواب بده

  34. mery:

    من همیشه فکر می کنم همسرم بایکی دیگه هست.ازاین موضع خیلی رنج می برم.چون اول عقدم فهمیده بودم باکس دیگری هست .ولی بعدگفت تمام شده است.نمی دانم چرا این حسو هنوز دارم.اصلا بامن راحت نیست.فقط موقع همبستر شدم با من خوب هست.بعضی وقت ها ازش متنفر می شموبدم می یاد ازش.

    • magid:

      خانم مری همونطور که به خانم بی گناه عرض کردم به شماهم توصیه میکنم با گفتگوی دونفره ودر ارامش باهم دراین مورد صحبت کنید واز هرگونه جروبحث وبلند کردن صدا پرهیز کنید چون ممکنه نتیجه نگیرین سعی کنین با یاداوری خاطرات شیرین گذشته واینکه چقد بهش علاقه مندین حرفاتونو بزنید
      بازم میگم با آرامش به دور از هرگونه تنش وعصبانیت گفتگو کنین

  35. mery:

    ازانتاب مطالبتان ممنونم.در مورد بارداری هم توضیح بدهید . خداقوت

  36. بی گناه:

    ممنون از راهنماییتون اما همینطور که گفتم الان مشکل من چیز دیگه است و اونم اینه که حالا که اون دوباره همون میل روزهای اول رو به سمت من پیدا کرده این خود من هستم که از رابطه برقرار کردن خسته شدم اینقدر سردمزاجی از خودش نشون داد که حالا که اون دوباره خوب شده اینبار منم که متنفر شدم نمیدونم باخودم چیکار کنم.

    • magid:

      سلام خانم بی گناه اول یه سوال آیا زندگیتو دوست داری ومیخوای پابرجا بمونه؟
      اگه دوست داری باید بهش بگی که بخاطر اون رفتارش بهت حس بدی دست داده ولی سعی کن ببخشیش
      اگه خودت نیاز به رابطه داری ولی به خاطر حس تنفر وغرور به نیاز خودت وشوهرت جواب نمیدی این کارت باعث بوجود آمدن سردمزاجی درخودت وهمچنین کشیده شدن شوهر به سمت افراد دیگه برای براوردن نیازهاش میشه پس اول از همه باید ببخشیش وباهاش دراین مورد حرف بزنی من یه پیشنهاد دارم واست اگه سختته که رودررو حرف بزنی واسش نامه بنویس ودرد دل کن انشاله که نتیجه بگیری

  37. amirhosseian persian:

    خانم بی کناه؟
    سعی کن از راه های مختلف ب خ طرف خئدت بکشونیش
    چون مردا بعد از ی مدت از رابطه یکنواخت با زناشون خسته میشن تنوع داشته باش و سعی کن ک تحریکش کنی
    مطمن باش ک نتیجه میگیری

  38. بی گناه:

    سلام دوستان من از رابطه داشتن متنفر شدم میدونین چرا؟
    چون همسرم باهام اینکارو کرد
    تا ۳ سال اول عالی بودیم همیشه تشنه ی هم،اما چندماهیه که من باردار شدم و تو این دوره سیستم بدنی زن خیلی تحریک میشه واسه همین اینقدر جسارت دارم که وقتی بهش نیاز پیدا میکردم به زبون میگفتم دلم هواتو کرده و اون که رابطه ی شب رو خیلی دوست داشت بهم میگفت شب باهم خواهیم بود اما موقش که میرسید من رو خواب میکرد و سعی میکرد یه طوری از رابطمون شونه خالی کنه و من که خیلی مغرور بودم وقتی سردسشو میدیدم دیگه بهش پیشنهاد دوباره نمیدادم اینقدر این عمل رو تکرار کرد تا من ناخودآگاه به یه تنفر عجیبی رسیدم که دیگه حالا منم که از اون فر اریم هرکاری میکنم به روال اولم برگردم یه جورایی اینقدر تو لحظه ی نیازم منو تنها گذاشت که دلشکسته شدم نمیتونم ببخشمش بخاطر همین یه زندگی خیلی سرد و بی روح دارم و کاملا افسرده شدم لطفا راهنماییم کنید.

    • amirhosseian persian:

      خانم بی گناه؟
      سعی کن از راه های مختلف ب طرف خودت بکشونش چون مردا بعد از ی مدتی از رابطه با زنشون خسته میشن
      سعی کن با راه های مختلف تحریکش کنی مطمن باش نتیجه میگیری

    • آزاده:

      خانم بی گناه بهش یه جورایی حق بدهشاید دوست نداشته موقعی که باردار بودی باهات نزدیکی کنه همه چیزو فراموش کن و رابطتتو با شوهرت مثل سالهای اول گرم کن به خودت و بدنت برس چرا انقدر همه چیزو سخت میگیری تو رابطه ی زن وشوهریت مغرور نباش از نو رابطتتو با شوهرت گرم کن تو میتونی

    • نام شما...:

      خانم بی گناه بخاطر بارداری سیستم فیزیولوژی بدن زن نسبت به خیلی چیزها بی میل میشه که رابطه جنسی هم یکی از اونهاست . به خودت تلقین نکن ۳ ماه بعد از زایمان به حالت اول برمیگردی مطمئن باش بنده دکتر هستم و ا این موردها و حتی بدتر هم دیدم و بدون دارو و با گذشت زمان درمان میشه نگران نباش و به زندگی شیرینت با همسرت ادامه بده و از این فکرها نکن که برای بچه ات خوب نیست

  39. حمزه:

    بنظرمن اول بایددوطرف به زندگی اینده بایه دیدیکجورنگاه کنن من سه سال طول کشید تاتونستم به رابطه ایده الم برسم الانم ثمرش یه جنین ۴۵روزست

  40. حمزه:

    سلام فاطمه خانم منم مشکل شماروداشتم ولی خوب شد رابطمون

  41. javad:

    بعضیا وقتی با این حرفا لذت میبرن دیگه وای به حال عملش…. مطالب جالبی بود به دردم خورد

  42. parisa:

    خیلی عالی بود…لذت بردم

  43. aki:

    زنها باید درک کنند که بعضی وقتها نیاز جنسی آقایون اورژانسیه یعنی باید تو دودقیقه نیازشون برطرف بشه و بعدا سر فرصت از خجالت خانوم دربیان.

    • وفا:

      نه اکی جان این کار درست نیست چون حضرت علی فرمودند اگر مردی نتواند زنش را بهلذت جنسی یا {ارگاسم} برساند حق ندارد ازاو لذت ببرد وبا او هم بستر شود و غیر ازاین عواقب بدی داردوزن به بیراهه کشیده می شود

  44. مهدی:

    من تازه نامزد کردم خجالتیه بیش از حد چیکارش کنم بهم بگید

    • ailar:

      بهش فرصت بده اروم اروم بهش نزدیک شو

  45. یونس:

    جالب بود ولی تکراری.قابل توجه آدمایه سرد مزاج باید موز خرما پیاز عسل وخیلی چیزایه دیگه که باعث گرمی میشه بخورن.البته مجرداکمتر بخورن بهتره ورزشم خیلی مفیده

  46. هستی:

    سلام.مطالبتون واقعا عالیه…من مجردم و یکی ازچیزایی که میخوام تو زندگی بهش برسم یه ازدواج موفقه!و مدتیه که تو اینترنت مطالب مختلف رو درباره ی مسائل عاطفی وجنسی سرچ میکنم و واقعا هم جالب بودن برام!امیدوارم همه ی جوونا قبل از ازدواج مهارتهای عاطفی وجنسی لازم برای ازدواج رو یا بگیرن تا آمار طلاق تو کشورمون پایین تربیاد

    • علی:

      سلام خوشحال میشم با هم بیشتر صحبت کنیم.

  47. پریسا:

    خیلی خوب بود…

  48. hastie baba:

    سلام من متاهلم و به قول خودمون اتیشم خیلی تنده. ولی همسرم سرد مزاجه ماباهم رابطه داریم ولی همسرم چو منودوست داره ومیخواد که ناراحت نشم فقط ادای این کارهارو درمیاره. لی من دوس دارم واقعی باشه نمیدونم چکارکنم لطفا راهنماییم کنید ممنون.

    • mehran:

      rastesh az in moshkelat kheili ziyad shodeh.be nazaram darmane fekri va rohiam tabadole nazare moaseri bashe.ba tashakor jalali mikhad.kash mishod bishtar tabadole nazar konim.age khastin to messenger in ido add befarmaein va pm bezarin.aftab_pars1350@yahoo.com.omidvar

    • حمزه:

      بااین شماره تماس بگیر

  49. فاطی:

    اینم ایدیم.nirvana202026@yahoo.com

    • حامد:

      حق با شماست

  50. فاطی:

    سلام بچه ها.من ادرس ایمیلمو میذارم.لطفا هر کدومتون متاهلین منو راهنمایی کنین.چون مشکلاتی دارم که مشاور جنسیشم نتونسته حل کنه.روم نمیشه اینجا مطرح کنم.وقت کردین بیاین رو مسنجر.مرررررررررررسی

    • mehran:

      khob bood

    • مهدی:

      این مثائل باید قبل از ازدواج زوجین مطرح شود

    • هاشم:

      سلام خوبی موقع زناشوی با هم بازی کنید نرید روی اصل کار تا عطش شوید emil hashemf 21@yahoo.com

    • جعفرزاده:

      ببخشید . ۱۰سال ازدواج کرده ام یکبار هم نشده که همرسم پس از من ارضابشه .نمی دانم .چون من گرم مزاج هستم وو… ارادت

    • راحیل:

      سلام فاطی جان
      اگه خواستی باهم مشاوره کنیم.چون هم رشتم مرتبطه وهم تجربه زندگی دارم

    • میثم:

      سلام .خسته نباشید.مدتی نبودم.حدود ۱سال.من مشاور خانواده هستم.اگر بتونم کمکتون کنم خوشحال میشم.فقط باید اطلاعات کامل و دقیق باشه.okey….

    • ثریا:

      سلام خوبی بگو گلم

    • ج:

      هستم خدمتتون بنده دکتر هستم

  51. علی:

    خیلی حال داد از امروز به فکر زن گرفتن افتادم البته اگه بهم بدن

    • shain:

      علییییییییی؟؟؟؟؟؟علییییییی جان

  52. ss:

    این مسایل واقعا خوبه اما باید فرهنگ سازی بشه اگر از دید درست نگاه کنیم این مسایل علمی نیز است

  53. azadeh:

    همه باید بدانند عالی بود tanks

  54. samira:

    عالی بووووووووود

  55. mobina:

    okkkkkkkkkkk

  56. مهناز اکبری:

    مطلب مفیدی بود
    ممنون

  57. ali:

    بسیار عالی مطالب خوبی بود متشکرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.