«راز بقا» در شبکه یک

جام جم آنلاین: سیمای شبانگاهی شبکه یک در هفته جاری پنج مستند«راز بقا»، «اینجا آفریقا است»، «کشتی نوح»، «مهاجران» و «نما» را به روی آنتن می‌برد.

مستند «راز بقا» یکی از معروفترین مجموعه هایی است که زندگی انواع موجودات روی کره زمین را به تصویر می‌کشد و آنها را به صورت موشکافانه و دقیق بررسی می‌کند. این مجموعه مستند توسط تیم جهان وحشی بی بی سی تهیه شده است.

مستند «راز بقا» جزو مستندهای این هفته سیمای شبانگاهی که قرار است روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به روی آنتن برود.

«اینجا آفریقا است» که با حضور و روایت رویا نونهالی بازیگر شناخته سینما و تلویزیون در آفریقای جنوبی، زیمبابوه، تانزانیا و اتیوپی به تصویر کشیده شده، نقش اطلاعات، برنامه‌ریزی و مدیریت در توسعه و رابطه متقابل سیاست، اقتصاد و فرهنگ در تحقق توسعه را بررسی کرده است.

«اینجا آفریقا است» در هفت روز هفته جاری به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، «کشتی نوح» عنوان مستندی تاریخی است که با استناد به منابع تاریخی و مذهبی، نحوه ساخت کشتی غول‌پیکر حضرت نوح (ع) و نحوه شروع سفر منحصر به فردش را بازسازی می‌کند. تمامی نماهای این فیلم به صورت کاملا باورپذیرو با استفاده از ابزار اولیه ساخته و پرداخته شده است.

مستند «کشتی نوح» نیز در هفت روز هفته جاری سیمای شبانگاهی به روی آنتن می‌رود.

مستند «مهاجران» ساخته محمدعلی فارسی با هدف به تصویر کشیدن حقایق زندگی مهاجران ایرانی به خارج از کشور می‌پردازد. این مجموعه با بررسی زندگی مهاجران شغلی ، تحصیلی و… در کشورهای اروپایی و امریکا، سعی دارد تصویر درستی از بخش عظیمی از ایرانی‌هایی که از وطن دورند، ارائه دهد. ضمن آنکه سیاست‌های دولت و وضعیت اجتماعی در هر دو سو را در رابطه با این پدیده بررسی کره است.

این مستند در هفته جاری از شنبه تا پنج‌شنبه پخش خواهد شد.

مستند «نما» نیز در هفته جاری قرار است از روز شنبه تا چهارشنبه به روی آنتن برود. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.