رامنی با اذعان به شکست در انتخابات: برای موفقیت اوباما دعا می‌کنم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

میت رامنی پس از تماس تلفنی با باراک اوباما پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبریک گفت و پس از آن در جمع هواداران خود حاضر شد و از آنها و همهی مردم کشورش تشکر نمود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میت رامنی، نامزد جمهوری خواه آمریکا پس از شکست از باراک اوباما در انتخابات، از مردم آمریکا، همسر و فرزندانش تشکر نمود.

رامنی گفت: از پل رایان، معاون خودم برای هر‌ آنچه در این کمپین و انتخابات انجام داد، تشکر می‌کنم. ما همه تلاش خود را نمودیم تا وارد کاخ سفید شده و کشور آمریکا را ارتقاء دهیم. اما این امکان نصیب اوباما شد.

به گزارش تفسیری شبکه خبری بی‌بی‌سی، وی در ادامه با تشکر از همسر خود “ان رامنی” گفت: همسرم بانوی اول فوق العاده‌ای برای آمریکا می‌شد. همچنین از فرزندان و خانواده آنها تشکر می‌کنم که برای چندین هفته از خانه‌هایشان دور بودند تا در کمپین‌های من در سراسر آمریکا حضور داشته باشند. همچنین لازم است که از تیم خودم، فعالان و همهی مردمی که هوادار من بودند و از هیچ تلاشی برای حمایت از من فروگذاری نکردند تشکر کنم.

وی در ادامه گفت: کشور در وقت بحرانی قرار دارد و رهبران کشور باید به کارهای مردم رسیدگی نمایند، آموزش را ارتقاء داده و انگیزه به دانشجویان و دانش آموزان بدهند. آنها باید مردم را پیش از سیاست‌ قرار دهند.

وی در ادامه گفت: من مردم آمریکا را باور دارم. انتخابات همه شد اما تلاش‌های ما همچنان ادامه دارد. در ادامه لازم می‌دانم که برای موفقیت اوباما و سرفرازی کشورم دعا کنم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.