رانا‌‌ در موعد مقرر به مشتریان تحویل داده می‌شود

تحویل دومین خودرو ملی ایران خودرو به نام “رانا” طبق موعد مقرر و به بدون هیچگونه تاخیری تحویل مشتریان داده می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از  ایکوپرس ؛ عبداله بابایی معان بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : تمام تمهیدات لازم در زمینه تولید ، تامین قطعات و خدمات پس از فروش خودرو رانا انجام شده است و این خودرو طبق موعد تعیین شده به هنگام پیش فروش خودرو در مهر ماه به مشتریان گرامی تحویل داده می شود.
وی با بیان اینکه در سال جاری قرار است ، ۳۰ هزار دستگاه خودرو رانا تولید و روانه بازار شود ، تاکید کرد : تولید دومین خودرو ملی ایران خودرو به نام رانا در سه ماهه آخر سال جاری به روزانه ۳۰۰ دستگاه درروز می رسد که بیش از پیش فروش این خودرو به مشتریان است.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو مزایای خودروی رانا را توسعه یک پلتفرم جدید برای ایران خودرو در توسعه صادرات، دستیابی به استاندارد ایمنی سه ستاره و استاندارد آلایندگی یورو ۴ و ۵ و مجهز به کیسه هوای سرنشین و راننده و ترمز ضد قفل بیان کرد و اظهار داشت: این خودرو برای عرضه در بازار داخلی و بین المللی و به صورت چهار در سدان صندوق‌دار تولید و عرضه می شود.
بابایی افزود : بعد از دریافت قیمت از سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دعوت نامه ارسال و مراحل تحویل این خودرو به مردم عزیز آغاز می شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.