راهنمای گام‌به‌گام شناخت درمانی درد مزمن

ایبنا نوشت: کتاب «راهنمای گام‌به‌گام شناخت درمانی درد مزمن» در دو فصل کلی با عناوین «اصول، نظریه، پژوهش و ارزیابی» و «برنامه شناخت‌درمانی درد مزمن» نوشته شده است.

ندا گلچین درباره دلیل انتخاب این اثر برای ترجمه گفت: کتاب‌های زیادی درباره نظریه‌های شناخت درمانی منتشر شده‌اند ولی اثری که به طور تخصصی به موضوع درد مزمن پرداخته باشد و راهنمایی گام‌به گام را به مخاطب ارایه دهد بسیار کم است.

مترجم کتاب «شناخت درمانی درد مزمن» این اثر را یک کتاب راهنما برای متخصصان دانست و گفت: در این کتاب ابتدا مشکل مراجعه‌کننده بررسی و راه حل برای درمانگر مطرح می‌شود. وی مخاطبان این کتاب را کارورزان، متخصصان بالینی و روانشناسان دانست و گفت: این گروه‌ها می‌توانند گام به گام با مسایل مطرح شده در کتاب پیش بروند و روش حل مساله را بیاموزند و به مراجعان خود انتقال دهند. با روشی که در کتاب به کار گرفته شده مراجع بعد از درمان دیگر متکی به درمانگر نخواهد بود و می‌تواند مشکلات دیگر را به تنهایی برطرف کند زیرا روش حل مساله را در زندگی می‌آموزد.

کتاب «راهنمای گام‌به‌گام شناخت درمانی درد مزمن» اثر دکتر بورلی پورن با مقدمه دنیس تورک با ترجمه ندا گلچین و با مجوز رسمی ترجمه از ناشر اصلی کتاب در ۳۸۴ صفحه با شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و به بهای ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان از سوی انتشارات ارجمند منتشر شده است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و هر محصول فرهنگی دیگر (در صورت موجود بودن در بازار) کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.