راهنما‌ی نصب نرم‌افزار روی موبایل‌های آندرویدی

۱۷م آذر ،

شاید شما در نصب نرم افزارهای موبایل در سیستم عامل آندرویید با مشکلات فراوانی روبرو شده باشید اما در مطلب حاضر نحوه درست نصب برنامه‌های کاربردی آشنا می‌شوید.
به گزارش موبنا، سیستم عامل آندروید بصورت پیش فرض اجازه نصب بسیاری از برنامه ها را نمی دهد و به کاربر اخطار ریسک امنیتی می دهد.
برای غیرفعال کردن این قابلیت جهت نصب بازی ها و برنامه ها، باید گزینه unkown را در گوشی خود از مسیر SETTING>APPLICATIONS > UNKNOWN SOURCES فعال نمایید تا گوشی قادر به شناسایی و نصب فایل هایی نصبی آندرویید (APK ) شود.
درایورهای مخصوص گوشی خود را نصب کنید
کاربران می توانند پس از اتصال گوشی به کامیپوتر جهت نصب نرم افزارها و انتقال فایل ها، درایو گوشی را روی کامپیوتر نصب کنند؛ در صورتی که کامپیوتر قادر به شناسایی گوشی پس از اتصال از طریق یو اس بی نبود به راهنمای نصب درایوها در برنامه مورد نظر مراجعه کنید.
گزینه USB debugging را در گوشی فعال کنید
برای انتقال فایل ها به گوشی و همچنین جهت استفاده از برنامه نصب خودکار موجود در نرم افزار باید گزینه USB DEBUGGING را در گوشی خود از مسیر SETTING>APPLICATIONS > DEVELOPMENT > USB debuggin فعال کرد.
چیپست و پردازنده گرافیکی گوشی خود را شناسایی کنید
برای نصب بازی های دارای دیتا حتما باید مدل چیپست و یا پردازنده گرافیکی گوشی خود را شناسایی کرده و سپس دیتای مربوط به چیپست گوشی را در مسیر ذکر شده در راهنمای نصب کپی کرد.
شناسایی مسیر قرارگیری فایل های دیتا
برخی از بازی ها و برنامه ها دارای دیتای تکمیلی جدا از فایل نصبی خود می باشند.از این رو پیش از نصب این دسته از بازی و برنامه ها ابتدا باید راهنمای نصب مربوطه به آنها در آتوران را مطالعه کرده و سپس محتویات پوشه را در مسیر تعیین شده در حافظه گوشی خود کپی کنید.
همچنین برای سهولت کار و خودکار نمودن این مراحل می توان از برنامه نصب خودکار برنامه ها استفاده کرد.
اینترنت گوشی خود را با توجه به دستورالعمل تنظیم کنید
برخی از بازی ها و نرم افزارها برای اجرا نیاز به چک کردن لایسنس از طریق اینترنت گوشی دارند که در این مواقع باید در قسمت راهنمای نصب مواردی که باید اینترنت را قطع و یا اتصال اینترنت را فعال سازید.
بازی های حجیم با گرافیک بالا روی گوشی های ضعیف قابل اجرا نیستند
بازی هایی که دارای گرافیک سه بعدی بالا و حجم دیتای بسیاری می باشند عموما روی گوشی هایی که دارای پردازنده ضعیف می باشند قابل اجرا نیستند.
بازی های دیتا دار در بعضی از گوشی ها دیتای اضافی می خواهند
بعد از نصب بازی هاب دارای دیتا در بعضی از گوشی ها ممکن است برنامه درخواست دانلود حجم کمی دیتای اضافه نماید که در این صورت می بایست گوشی را به اینترنت متصل کرده و دیتای اضافی را توسط گوشی دانلود کنید.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.