راهپیمایی کارگران بسیجی پس از نماز جمعه

در آستانه نهم اردیبهشت ماه سالروز بسیج کارگری، کارگران بسیجی فردا در میعادگاههای نماز جمعه سراسر کشور به منظور حمایت از تولید ملی اقدام به راهپیمایی خواهند کرد.

مهر: مسئول سازمان بسیج کارخانجات تهران بزرگ با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به سالروز بسیج کارگری که به مناسبت شهادت «شهید برونسی» به عنوان شهید شاخص کارگران نامگذاری شده، طی هماهنگی صورت گرفته کارگران بسیجی به همراه امت حزب الله در میعادگاههای نماز جمعه سراسر کشور پس از اقامه نماز به برنامه راهپیمایی و تجمع خواهند پرداخت.

محوریت راهپیمایی حمایت از تولید ملی است

محمد رسولی افزود: این راهپیمایی برای اعلام آمادگی در خصوص اجرای فرمان مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال ۹۱ به عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و تحقق مطالبات کارگران از سوی متولیان امر تولید در راستای شعار‌ها و قطع نامه‌های پیش بینی شده صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این برنامه در مراکز اکثر استان‌ها اتفاق خواهد افتاد، یادآور شد: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته کارگر از جمله برپایی همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی، یادواره شهدا و دیدار با مسئولان نظام در نظر گرفته شده است.

فعالیت مازاد بر زمان وظیفه از سوی کارگران اجرا می‌شود

این مسئول اضافه کرد: همچنین برنامه فعالیت مازاد بر زمان وظیفه به عنوان سال تولید ملی توسط کارگران اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: تعدادی از بسیجیان کارگر تصمیم دارند ساعاتی از وقت خود را برای تولید بیشتر بدون دریافت مزد و حقوق از کارخانه صرف کنند که نشان بدهند هنوز‌‌ همان کارگرانی هستند که در دفاع مقدس روزهایی از کارشان را بدون حقوق می‌گذراندند و یا آن را صرف حقوق برای جبهه‌های دفاع مقدس می‌کردند؛ این روحیه در کارگران وجود دارد که برای بالا بردن تولید ملی و اعتلای نظام وقت بگذارند.

رسولی نقش کارگران را در عرصه‌های مختلف، تأثیرگذار خواند و افزود: کارگران جزو شریف ‌ترین اقشار جامعه هستند و هم در جریان پیروزی انقلاب، هم دفاع مقدس و هم بعد از آن مؤثر بوده‌اند.

وی به تقدیم ۱۵ هزار شهید کارگر در دوران دفاع مقدس اشاره و تأکید کرد: کارگران در دوران دفاع مقدس در دو جبهه مبارزه می‌کردند، یکی در خط مقدم و دیگری در صحنه تولید به گونه‌ای که هیچ‌گاه چرخه تولید متوقف شد و این نشان از مجاهدت جانانه کارگران شریف ایران دارد.

مسئول سازمان بسیج کارخانجات تهران بزرگ افزود: امید است مسئولان نیز به خواسته‌های این قشر ضعیف و در عین حال تأثیرگذار جامعه توجه بیش از پیش داشته باشند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.