راه‌اندازی اولین گروه رادیویی بسیج صداوسیما

راه‌اندازی اولین گروه رادیویی بسیج صداوسیما

جام جم آنلاین: مراسم تودیع و معارفه جمعی از مدیران مرکز بسیج صداوسیما با حضور علی اصغر جعفری مشاور رییس سازمان و رییس مرکز بسیج، عباس پورنصاری قائم مقام معاونت اداری و مالی و جمعی از مدیران، کارشناسان و اعضای بسیج در مرکز بسیج صداوسیما برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه ملی در ابتدای این مراسم جعفری با بیان این‌که امروز حفظ دین و ارزشهای انقلاب، سلامت نفس، پاکدستی و پاکدامنی ارزشش کمتر از شهادت نیست، گفت: زندگی کردن در این دوران که حکومت شیعه پس از قرن‌ها مستقر می‌باشد نعمت بزرگی است که گذشتگان، از آن محروم بوده‌اند، پس باید متوجه و قدردان این مهم بود که در لوای نظامی دینی و ولایی همواره در محضر شایسته ترین بنده خدا، حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه قرار داریم.

وی با تبیین وظایف ذاتی بسیج رسانه ملی، مهم‌ترین مأموریت بسیجیان در سازمان صداوسیما را کار فرهنگی ـ رسانه‌ای برشمرد و افزود: قریب به اتفاق همکاران ما در سازمان صدواسیما بسیجی و تعداد زیادی ایثارگر هستند لذا بایستی فرصت را مغتنم شمرد و نهایت بهره را برد و با استفاده از همه ظرفیت‌هایی که رسانه ملی و بسیج مستضعفین در اختیار ما گذاشته، رسالت عظیمی که به‎عهده داریم را انجام دهیم.

مشاور رییس رسانه ملی ضمن تقدیر از مجاهدت‌ها و خدمات ارزنده چهره‌های خدوم و مدیران اسبق بسیج صداوسیما تاکید کرد: امروز تفکر بسیجی که همان تفکر آزادی خواهی، امیدبخشی، اخلاق مداری و دینداری است بیش از پیش در رسانه ملی حاکم است و این مرهون تلاش اعضای بسیج به ویژه پیشکسوتان بسیجی است.

رییس بسیج صداوسیما با اشاره به تغییر ساختار این مرکز و تشکیل برخی مدیریت‌های جدید و با تاکید بر ورود رسمی و تشکیلاتی بسیج به حوزه رادیو گفت: امروز افتخار داریم برای اولین بار گروه رادیویی بسیج را که پس از تغییر ساختار این مرکز تشکیل شده است، را راه اندازی نموده و اولین مدیر این گروه منصوب گردد.

وی ادامه داد: ایجاد گروه رادیویی به طور حتم دارای آثار و برکات فراوان و نقطه عطفی برای بسیج خواهد بود، لذا به زودی در خصوص برنامه ها، نوع فعالیت و… این گروه اطلاع رسانی مناسب صورت خواهد گرفت.

عباس پورنصاری، قائم مقام معاونت اداری و مالی صداوسیما نیز در ادامه این مراسم، مردمی و فراجناحی بودن بسیج را از ویژگی‌های این نهاد مقدس نامید و افزود: بسیج رسانه ملی امروز وضعیت مناسب و خوبی را دارد که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و با نگاه استراتژیکی که وجود دارد، بسیج ضمن کادرسازی در مجموعه صداوسیما و با استفاده از همه ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری به نقطه مطلوب که فاصله زیادی هم با آن ندارد، برسد.

در ادامه این مراسم صمیمی، محسن ابراهیم به عنوان اولین مدیر گروه رادیویی بسیج، دکتر علیرضا شیروی به عنوان مدیر آموزش و پژوهش مجتمع شهید آوینی، مهندس حامد فاتحی پولادی به عنوان اولین مدیر بازرسی و ارزشیابی، علی ولی خانی به عنوان مدیر اداری و مالی، یحیی سنچولی به عنوان اولین مدیر امور فرهنگی، ورزشی و اردویی، مهندس محمدعلی جابری به عنوان مدیر سازماندهی حوزه‌ها و پایگاه ها، محمدحسین فیروزی به عنوان اولین مدیر گردان‌های تخصصی، مهندس داداش زاده به عنوان اولین مدیر فنی و انفورماتیک و خانم‌ها ساره علیزاده به عنوان مدیر بسیج خواهران و عشرت شائق به عنوان اولین مدیر مقابله با تهدیدات نرم بسیج رسانه ملی معرفی شدند.

همچنین از زحمات و خدمات آقایان امیر بیات، احمد فاتحی، محمدکاظم کاظمی، خیراله بیات، جواد رمضان نژاد و مجید معینی تقدیر به‌عمل آمد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.