راه‌اندازی بزرگ‌ترین پردیس سینمایی کشور با هزینه ۵ میلیاردی

این مجتمع نخستین پردیس سینمایی کشور است که فاقد فضاهای تجاری هم‌کنار است و کارکرد اصلی آن سینمایی است، پردیس سینمایی هویزه با پنج سالن در اندازه‌های بزرگ و کوچک با زیر بنای یک‌هزار متر مربع پس از عید سعید فطر آغاز به کار خواهد کرد.

 رئیس سازمان سینمایی کشور عصر دیروز ضمن بازدید از پردیس سینمایی هویزه مشهد در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای افتتاح رسمی آن مجتمع قرار گرفت.

به گزارش فارس، رئیس سازمان سینمایی کشور عصر دیروز ضمن بازدید از پردیس سینمایی هویزه مشهد در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای افتتاح رسمی آن مجتمع قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در این بازدید که جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، مدیر عامل سینما شهر و مدیر کل حوزه ریاست سازمان سینمایی وی را همراهی می‌کردند، هماهنگی‌های لازم برای بهره‌برداری شایسته از مجتمع مزبور به عمل آمد.

بنابراین گزارش، این مجتمع نخستین پردیس سینمایی کشور است که فاقد فضاهای تجاری هم‌کنار است و کارکرد اصلی آن سینمایی است، پردیس سینمایی هویزه با پنج سالن در اندازه‌های بزرگ و کوچک با زیر بنای یک‌هزار متر مربع پس از عید سعید فطر آغاز به کار خواهد کرد.

در این پردیس فضاهایی نظیر سینما، گالری و کافی نت ایجاد شده و در سیستم‌های اطفای حریق، کنترل نظارت محیطی (مونیتورینگ) و تهویه آن مدرن‌ترین فن‌آوری‌های روز به خدمت گرفته شده است.

برای انجام بازسازی و احداث سالن‌های جدید در پردیس سینمایی هویزه بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و در سال‌های اولیه بهر‌ه‌برداری آن متعلق به سینما شهر خواهد بود.

بنابراین گزارش، این مجموعه قابلیت پخش همزمان فیلم ۳۵ میلیمتری و دیجیتال را دارد و یکی از سالن‌های آن امکان پخش فیلم سه بعدی را دارا است.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.