راه ­اندازی مرکز رشد و فناوری در واحدهای منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد اسلامی

رییس منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد اسلامی از راه­ اندازی مرکز رشد و فناوری در تمامی واحدها و مراکز آموزشی این منطقه تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش  گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احسان کامرانی رییس منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: زمانی تولید مقالات علمی اهمیت پیدا می کند که در مراکز رشد و فناوری و پژوهشکده­ ها تبدیل به علم شده و در زندگی مردم عینیت پیدا کند.

وی رویکرد اصلی منطقه ۱۵ دانشگاه  آزاد اسلامی را تبدیل علم به ثروت از مقالات تولید شده دانست و ادامه داد: تولید مقالات ISI، علمی پژوهشی و علمی ترویجی همچنان ادامه دارد اما سعی داریم با تجهیز تمام واحدها و مراکز آموزشی منطقه به مراکز رشد و فناوری تا پایان سال جاری از محتوی مقالات تولید شده در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم، ارتقا و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

کامرانی با اشاره به شکل گیری هیات امنای استانی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: تشکیل هیات امنای استانی و عدم تمرکزگرایی از اقدامات ارزشمند دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی است، چرا که مسوولان مناطق دانشگاهی بدلیل شناخت و آگاهی از حوزه مسوولیت خود تصمیمات بهتر و عاقلانه تری می گیرند.

وی با بیان اینکه امسال دانشگاه آزاد اسلامی هیچگونه افزایش شهریه ای نداشته است، اظهار داشت: با احتساب تخفیف ۲۰ درصدی ویژه دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و همچنین وام اختصاصی به دانشجویان دوره دکتری، میزان کاهش شهریه این دانشگاه به ۳۰ تا ۳۵ درصد هم می رسد.

رییس منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به راه اندازی مرکز جزیره ابوموسی در استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: این مرکز آموزشی از بهمن ماه سال جاری در دو رشته کامپیوتر و حسابداری در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

کامرانی ادامه داد: راه اندازی مراکز آموزشی فین هرمزگان و چارک و توسعه تحصیلات تکمیلی در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری از برنامه های منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد اسلامی است./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.