راه اندازی خانه های پژوهش در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: خانه های پژوهش با هدف بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های مطالعاتی و پژوهشی در محلات جنوب غرب تهران راه اندازی می شود.

بهروز محمدزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح خانه های پژوهش از ابتدای سال جاری در دستور کار اداره مطالعات قرار گرفته که این طرح با همکاری و حمایت شورایاران و مدیران محلات در سرای محلات و دفاتر شورا یاری به اجرا در آمد.
وی ادامه داد: خانه های پژوهش به منظور استقرار و استمرار فعالیت های پژوهشگران در محله خود بوده است.
شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: خانه های پژوهش بسترسازی مناسبی برای راه اندازی کانون نویسندگان محلی و کانون پژوهشگران خواهد بود و مسئولان خانه های پژوهش می بایست بانک اطلاعاتی محلات را تهیه و اطلاعات نیمرخ سال ۹۰ را به منظور بهره گیری مسئولین محلات در سامانه مدیریت محله ثبت کنند.
*جمع آوری پسماند حجیم در منطقه ۱۷ با هدف کم حجم سازی زباله ها
رئیس اداره بازیافت منطقه ۱۷ گفت: شهروندان منطقه ۱۷ از طرح جمع آوری پسماندهای خشک حجیم در منطقه استقبال کردند.
صادقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در اجرای طرح جمع آوری پسماندهای خشک حجیم ۴ هزار و ۶۲۵ کیلوگرم پسماند حجیم خانگی با مشارکت شهروندان منطقه جمع آوری شد.
وی ادامه داد: این میزان پسماند خشک توسط ۴ دستگاه خاور و ۳ دستگاه وانت از نواحی سه گانه شهرداری منطقه ۱۷ جمع آوری شد.
صادقی تصریح کرد: این طرح با هدف اجرای بهتر طرح تفکیک زباله از مبدا و کم حجم سازی پسماندها برای بازیافت صحیح تر  اجرا می شود.
رئیس اداره بازیافت خاطر نشان کرد: جمع آوری پسماندهای حجیم به این شیوه صرفه جویی خوبی در زمان و هزینه ها برای شهروندان و شهرداری دارد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.