راه اندازی دانشگاه صنایع و معادن در خوزستان

راه اندازی دانشگاه صنایع و معادن در خوزستان

از مهر ماه امسال دانشگاه صنایع و معادن خوزستان، دانشجو می پذیرد.
سرپرست دانشگاه صنایع و معادن خوزستان در نشستی خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف غایی ما در دانشگاه تربیت مدیران کار آمد به منظور اشتغالزایی در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین آبادانی خوزستان سرفراز است.
عارف هاشمی گفت: دانشگاه صنایع و معادن خوزستان ۲۱/۱۰/۷۲ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد که پیش از این فقط در تهران و به صورت دفتر مرکزی مستقر بود اما از سال ۸۸ به فضل الهی و پیگیری مسئولین استان توانستیم مجوز این دانشگاه را برای خوزستان اخذ کنیم.
سرپرست دانشگاه صنایع و معادن اهواز در خصوص نحوه پذیرش دانشجو در این دانشگاه نیز یادآور شد: داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه می توانند ثبت نام کنند.
هاشمی اولویت پذیرش در دانشگاه صنایع و معادن اهواز را با مدیران و کارکنان ادارات و ارگان های دولتی خوزستان عنوان کرد و اظهار داشت: البته همه اقشار مختلف مردم می توانند برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ثبت نام کنند و نحوه پذیرش دانشجو براساس سوابق علمی، پژوهشی و مدیریتی آنها است.
سرپرست دانشگاه صنایع و معادن اهواز در خصوص توسعه واحدهای این دانشگاه در سایر شهرهای استان خوزستان نیز گفت: بنا داریم تا در آینده در شهرهای صنعتی استان مانند آبادان و ماهشهر نیز واحدهای آموزشی دایر کنیم. همچنین درصدد راه اندازی پردیس بین المللی نیز هستیم.

دانشگاه صنایع و معادن

 

خوزستان


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.