راه اندازی سامانه ثبت مشکلات دریافت وام ازدواج

۰۶خردادماه،

معاون دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از راه‌اندازی سامانه ثبت رسیدگی به مشکلات جوانان در دریافت وام ازدواج در استانهای کشور مختلف خبر داد.

علی فخر کندری با بیان این مطلب گفت: سامانه ثبت و رسیدگی به مشکلات تسهیلات جوانان به صورت آزمایشی در استان قم راه اندازی شده است و قرار است  پس از انجام دوره آزمایشی و بررسی موضوع در صورت صلاحدید این تجربه به استان‌های دیگر نیز جهت کمک به ستاد ساماندهی امور جوانان در استان‌ها و رفع مشکلات جوانان متقاضی وام ازدواج و روشن شدن آخرین وضعیت موجود پیشنهاد شود.

وی با اشاره به اینکه در آخرین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم، راه‌اندازی سامانه‌ای تحت عنوان “رسیدگی به مشکلات جوانان برای دریافت تسهیلات” به تصویب رسید، افزود: با توجه به اینکه بسیاری از جوانان برای ارائه وام ازدواج با مشکل روبرو شده و مشکلاتشان را مطرح می‌کنند، در این جلسه قرار شد تا سامانه‌ای برای بررسی این مشکلات راه‌اندازی شود.

به گفته فخر کندری، با راه‌اندازی این سامانه، متقاضیانی که در دریافت وام ازدواج خود با مشکل روبرو شده‌اند، می‌توانند به این سامانه مراجعه کرده و مشکلشان را ارائه دهند تا کارشناسان مربوطه مشکلات متقاضیان را جمع‌آوری کرده و در نهایت طی جلساتی با بانک‌ها، در جهت رفع آن اقدام کنند.

معاون دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت جوانان تصریح کرد: بسیاری از بانکها اعتقاد دارند که در پرداخت وام ازدواج زوجین هیچ مشکلی وجود ندارد، اما راه‌اندازی چنین سامانه‌ای و بیان مشکلات متقاضیان دریافت وام در این سامانه نشان‌دهنده آن است که از طریق بانک‌ها، پرداخت وام ازدواج جوانان به طور کامل رسیدگی نمی‌شود.


سایت خبری تحلیلی نور نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.