رایزنی دولتی‌ها برای جلوگیری از طرح سوال از رئیس‌جمهور/ باید تابوی سوال از رئیس‌جمهور شکسته شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه تعدادی از دولتی‌ها در حال رایزنی هستند تا سوال از رئیس‌جمهور منتفی شود گفت: باید تابو شکسته شود و رئیس‌جمهور در برابر عملکرد خود و معاونین خود پاسخگو باشد.

غلامرضا اسدالهی نماینده تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور گفت: سوال کنندگان در به سرانجام رسیدن این طرح مصرند اما تعدادی از دولتی‌ها و برخی نمایندگان در حال رایزنی هستند تا سوال از اکثریت بیافتد.

وی در ادامه افزود: نمایندگان برای جلوگیری از تنش در تلاشند تا این سوال انجام نشود چراکه سابقه طرح سوالی که در مجلس هشتم صورت گرفت را مدنظر می‌گیرند.

 دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: بهتر است این سوال در فضای غیر سیاسی و کارشناسانه دنبال شود.

اسداللهی خاطرنشان کرد: به نظر بنده اگر رئیس جمهور بیاید و پاسخ بدهد بهتر از این است که نیاید چرا که باید تابو شکسته شود و ایشان در برابر عملکرد خود و معاونین خود بخصوص درباره مسائل ارزی اخیر پاسخگو باشد.

وی افزود: ایشان نباید مسیر سوال را تغییر دهد، البته در مقطع کنونی قانون اصلاح شده و بعد از پاسخ رئیس جمهور نماینده سوال کنندگان نیز صحبت می‌کند و بعد در مجلس رای گیری می‌شود که اگر نمایندگان پاسخ رئیس جمهور را قانع کننده ندانند وی کارت زردمی‌گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.