رایزنی با مجلس برای افزایش بودجه محیط زیست

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : در حالیکه در سال ۹۲ بودجه محیط زیست به شدت کاهش یافته است معاون توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست از رایزنی با مجلس شورای اسلامی برای افزایش بودجه محیط زیست خبر داد .

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه موضوع محیط زیست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: رایزنی با مجلس برای افزایش بودجه محیط زیست آغاز شده است .

محمد مجابی در گفت و گو با محیط زیست ایران ؛ با بیان اینکه نگاه دولت یازدهم به موضوع محیط زیست نگاهی ویژه است گفت : در برنامه ایی که جناب دکتر روحانی به مجلس ارایه دادند به موضوع محیط زیست بطور ویژه پرداخته شده است .

وی با بیان اینکه در برنامه ارایه شده ۱۸ بند به مسایل محیط زیستی کشور پرداخته شده است افزود : این نگاه دولت قطعا حمایت های مجلس را نیز در پی خواهد داشت .

مجابی گفت : برای اینکه به اهداف متعالی در حوزه محیط زیست برسیم باید اصلاحاتی را در بخش قوانین و مصوبات و حتی بودجه اختصاص یافته به محیط زیست داشته باشیم ، باید بر روی اقتصاد محیط زیست ، حفاظت از منابع طبیعی کار جدی صورت گیرد که این امر بدون اختصاص منابع امکانپذیر نیست .

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد : تعاملات و رایزنی ها با مجلس برای افزایش بودجه محیط زیست آغاز شده ، هفته آینده جلسات کارشناسی با کمیسیون های مختلف مجلس خواهیم داشت و امیدواریم اثر بخش باشد .

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.