رای قاطع کمیسیون بهداشت و درمان به وزیر پیشنهادی حسن روحانی

فروردین ۱۴۰۳
 ممتاز نیوز : رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از رای قاطع اعضای این کمیسیون به حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر پیشنهادی بهداشت دولت روحانی خبر داد.هاشمی دیروز عصر و صبح امروز (سه شنبه و چهارشنبه) به مجلس رفت و با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مذاکره کرد.

دراین باره دکتر حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان به خبرآنلاین گفت: دیروز و امروز دکتر هاشمی آمدند در کمیسیون و برنامه هایشان را گفتند. به نقل از او کمیسیون نظرات هاشمی را پذیرفته است: کمیسیون برنامه های ایشان را قبول کرد و به اتفاق ارا به ایشان رای داد.

شهریاری دربارهٔ برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان گفت: برنامه های دکتر هاشمی قانون برنامه توسعه است. او می خواهد قانون پنجم توسعه را اجرا کند و به این متعهد شده است. قانون برنامه شفاف است و باید آن اجرا شود.

همه رای دادند غیر از یک نفر

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در پی جلسات روز قبل و صبح امروز با وزیر پیشنهادی بهداشت، اعضای کمیسیون، نظر مثبت خود را نسبت به وزارت ‘سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی’ اعلام کردند. تمامی آرا مثبت و تنها یک رای مخدوش بود. برنامه‌های وزیر پیشنهادی مطابق با برنامه پنجم توسعه است

رسول خضری اجرای قوانین و اسناد بالادستی، ساماندهی بخش دارو، تجمیع صندوق‌های بیمه، یکسان‌سازی تعرفه‌های درمان و اجرای برنامه پزشک خانواده را مهمترین مطالبات کمیسیون از وزیر پیشنهادی بهداشت دانست و افزود: برنامه‌های ارائه شده توسط دکتر هاشمی در راستای اجرای قانون و تحقق این مطالبات است. رئیس‌جمهور به دکتر هاشمی قول افزایش اعتبارات بیمه‌ای و بودجه سلامت را داده است. وزرای پیشنهادی تعاون و علوم نیز با حضور در جلسه دیروز برنامه‌های خود را ارائه کردند اما در مورد این وزرا رای‌گیری صورت نگرفته است.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.