رای گیری مردمی پنجمین جشنواره وب ایران

۳۰م دیماه ،

مجله اینترنتی برترین ها
پایگاه اینترنتی های شرکت کننده در جشنواره می توانند علاوه بر بخش داوری که پایگاه اینترنتی برتر توسط آرای داوران جشنواره انتخاب و معرفی می گردد٬ در بخش رای مردمی نیز شرکت کنند.

جشنواره وب ایران در هر گروه ۲ پایگاه اینترنتی برتر دارد که یکی به انتخاب هیات داوران و دیگری توسط آرای مردم انتخاب می گردد.

کاربران می توانند با رای دادن به پایگاه اینترنتی یا پایگاه اینترنتیهای مورد علاقه شان، آن پایگاه اینترنتی را در بین برندگان مردمی جشنواره وب ایران قراردهند.

مدیران پایگاه اینترنتی ها میتوانند پس از ورود به پروفایل خود در بخش ثبت نام جشنواره وب ایران، از منوی سمت راست گزینه “دفتر کار من” را انتخاب کرده و کد های لازم برای قرار دادن لینک به رای مردمی را دریافت و در پایگاه اینترنتی خود قراردهند.

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران چهارشنبه ۲۵ بهمن در تهران برگزار می گردد و پایگاه اینترنتی های برتر در هر گروه معرفی و تندیس پایگاه اینترنتی برتر سال را دریافت می کنند.

لازم به ذکر است در طول ۳ ماه زمان ثبت نام پایگاه اینترنتی ها، در کل ۶۰۶۱ پایگاه اینترنتی در ۵۸ گروه در جشنواره وب ایران ثبت نام کرده اند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.