ربطی: ۴۰۰ هزار دلار تصمیم فیلا بوده است

۱۱ام بهمن ،

Multimedia_pics_1385_4_Sport_808.jpg

دبیر فدراسیون کشتی ایران گفت: مقدمات برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی را انجام داده‌ایم و تعیین جایزه ۴۰۰ هزار دلاری تصمیم فیلا بوده است.

عارف ربطی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: کلیه امور مربوط به برگزاری جام جهانی را از جمله تشکیلات سازمانی، شرح وظایف اشخاص، فضاسازی و محل‌های اسکان و انتقال کشتی‌گیران را هماهنگ و انجام داده‌ایم و همه اشخاصی که در این موضوع دست‌اندرکار می باشند، توجیه شده‌اند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های انجام شده را به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد. برآوردی که داشته‌ایم را به وزارت ورزش خواهیم گفت تا بودجه آن تامین شود و به صورت آبرومندی این مسابقات را برگزار کنیم. البته هنوز پولی برای فعالیت‌ها دریافت نکرده‌ایم.

ربطی همچنین دربارهٔ جوایز ۴۰۰ هزار دلاری این مسابقات تصریح کرد: این مبلغی است که فیلا تعیین کرده و ربطی به فدراسیون کشتی ندارد. زمانی که ایران برای آخرین بار مسابقات جام جهانی را برگزارکرد جوایزکمتر بود اما سال به سال افزایش پیدا کرد که این از سیاست‌های فیلاست تا این رقابت‌ها را به صورت حرفه‌ای در بیاورد.

وی ادامه داد: سال قبل جوایز ۱۰۰ هزا دلار بوده که امسال از سوی فیلا ۲۰۰ هزار دلار برای آزاد و همین مبلغ برای فرنگی اعلام شده چون فیلا قصد دارد با بسیار کردن مبلغ جوایز تیم‌ها را برای مسابقات جذب کند تا کشتی‌های جام‌جهانی به نحو مطلوبی برگزار شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.