رتبه‌یک‌کنکورتجربی:کلاس‌کنکورنرفتم

رحمانی با بیان اینکه دوست نداشت رتبه یک شود، تصریح کرد: اما اکنون که رتبه یک شده‌ام خدا را شاکرم. انتظار رتبه بالا را داشتم اما یک شدن را تصور نمی‌کردم.

فارس: فرزانه رحمانی رتبه یک کنکور تجربی ۹۱ گفت: پیش بینی می‌کردم رتبه خوبی به دست بیاورم، اما انتظار رتبه یک را نداشتم.

فرزانه رحمانی رتبه یک کنکور سراسری علوم تجربی با بیان اینکه انتظار رتبه بالا را داشتم اما یک رو نه،‌ اظهار داشت:‌ هنگامی که خبر رتبه یک شدنم را شنیدم بسیار خوشحال شدم؛ البته معتقدم بین رتبه یک تا رتبه ۲۰ فرق چندانی نیست اما نفرات دهم یا بیستم دردسرهای کمتری داشته و کمتر در چشم هستند.

رحمانی با بیان اینکه دوست نداشت رتبه یک شود، تصریح کرد: اما اکنون که رتبه یک شده‌ام خدا را شاکرم. انتظار رتبه بالا را داشتم اما یک شدن را تصور نمی‌کردم.

رتبه یک کنکور سراسری علوم تجربی ادامه داد: خانواده از من بیشتر خوشحال شده بودند زیرا فقط خودم شرایط خودم را دقیق اطلاع داشتم. مادرم گریه‌اش گرفته بود و خواهرم و پدرم و فامیل بسیار هیجان زده بودند.

رحمانی با بیان اینکه کلاس کنکور نرفته‌ام، تصریح کرد: در آزمون‌های آزمایشی که در سال‌ قبل از کنکور شرکت کرده بودم، رتبه‌ام همیشه بالا و تک رقمی بود. البته نمی‌شد بر روی رتبه‌های کنکور آزمایشی قضاوت کرد.

وی ادامه داد: در روزهایی که مدرسه می‌رفتم بین ۵ تا ۶ ساعت و در روزهایی که تمام مدت در خانه بودم ۱۰ تا ۱۲ ساعت درس می‌خواندم.

رحمانی با بیان اینکه همه ما به پدر و مادرمان بسیار مدیون هستیم، تصریح کرد: بعضی از مسائل و مزیت‌ها معطوف به سال کنکور نبوده و یک ساله به دست نمی‌آید؛ مثلا یکی از آن مزیت‌ها علاقه به علم آموزی است، من واقعا درس خواندن را دوست داشتم و وقتی کتاب‌هایم را می‌خواندم به من احساس آرامش می‌داد و به خاطر نوع تربیت خانوادگی که داشتم بسیار تلاش می‌کردم و در نتیجه با تلاش و مطالعه زیاد پا به عرصه کنکور گذاشتم و اینها در کنار آرامشی که داشتم، خیلی به من کمک کرد. خانواده‌ام به من می‌گفتند رتبه تو در کنکور مهم نیست تلاش تو با ارزش است.

رتبه یک کنکور تجربی افزود:‌ به رشته پزشکی علاقه زیادی دارم اما هنوز دانشگاه آینده‌ام را انتخاب نکرده‌ام.

رحمانی با بیان اینکه در رشته‌هایی مثل فنی مهندسی محدودیت‌هایی برای خانم‌ها وجود دارد، اظهار داشت: پزشکی رشته‌ای است که خانم‌ها می‌توانند در آن پیشرفت بسیاری داشته باشند و هیچ محدودیتی برای آنها وجود ندارد.

وی افزود: مثل بسیاری برایم مهم نیست درسم چند سال و چقدر طول بکشد بلکه خواندن و مطالعه آن چیزی که به آن علاقه زیادی دارم برایم مهم است. می‌خواهم مثل بقیه نبوده و در کارم ممتاز باشم.

رحمانی با بیان اینکه دوست ندارم خیلی در چشم باشم، تصریح کرد: دوست ندارم وارد تبلیغات شده و این موج تبلیغی اطراف کنکور را ادامه دهم.

رتبه یک کنکور تجربی ۹۱ در پایان گفت: هنوز راه زیادی در پیش رو دارم و از همه می‌خواهم برایم دعا کنند تا دچار غرور نشوم زیرا نمی‌خواهم که محبت‌ها و رحمت‌های خدا قطع شود.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.