رحمتی با چوب به جان مدافع آبی‌ها افتاد!

۱۵م دیماه ،

 سرمربی تیم استقلال در ابتدای تمرین جلسه‌ای را با بازیکنان باسابقه استقلال برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

سیاوش اکبرپور، فرزاد حاتمی و هاشم بیک‌زاده از غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند اما فرهاد مجیدی در برنامه‌های گروهی و تاکتیکی شرکت کرد.

* قبل از آغاز تمرین بازیکنان تیم استقلال بازی تنیس فوتبال انجام دادند که کیانوش رحمتی و فرهاد مجیدی با یکدیگر شوخی می‌کردند.

* قبل از آنکه تمرین آبی‌پوشان آغاز شود امیر قلعه‌نویی از بازیکنان باسابقه استقلال خواست تا چند دقیقه‌ای با آنها صحبت کند. در این جلسه مجتبی جباری، مهدی رحمتی، خسرو حیدری، آرش برهانی و امیرحسین صادقی حضور داشتند ضمن آنکه قلعه‌نویی از جواد نکونام نیز خواست تا در این جلسه حاضر باشد و از وی سؤالاتی را هم می‌پرسید. محور صحبت‌های سرمربی تیم استقلال با این بازیکنان مشخص نشد اما رحمتی پس از چند دقیقه صحبت از این جمع جدا شده و به دیگر بازیکنان استقلال پیوست. نکته جالب اینجا بود که فرهاد مجیدی در جلسه قلعه‌نویی و بازیکنان باسابقه حضور نداشت.

* هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن بودند مهدی رحمتی با حنیف عمران‌زاده شوخی می‌کرد که جدال این دو نفر در نهایت به این جا ختم شد که دروازه‌بان استقلال با چوب به جان عمران‌زاده افتاد که این مسئله برای سایر بازیکنان استقلال جالب توجه بود.

* دویدن دور زمین، گرم کردن بدن‌ها، ارسال از جناحین و مرور آخرین برنامه‌های تاکتیکی برای دیدار با ذوب‌آهن اصلی‌ترین برنامه‌های استقلال در تمرین امروز بود.

*بعد از پایان تمرین بعضی از بازیکنان مثل نکونام، جباری ضربات ایستگاهی کار کردند.

* اعضای تیم استقلال پس از پایان تمرین راهی هتل المپیک شده و سپس با پرواز ساعت ۱۷:۳۰ راهی اصفهان خواهد شد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ فردا در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.