رحیمی:سپاهان فوتبال پیشرفته را به نمایش خواهد گذاشت

به گزارش ایرنا،’علیرضا رحیمی’ شنبه شب در آیین ‘رونمایی پیراهن بازیکنان تیم فوتبال سپاهان’ که در مجموعه ورزشی فردوس اصفهان برگزار شد،افزود:صبوری تماشاگران تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر به این تیم کمک کرد و با حمایت تماشاگران و مردم اصفهان توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم.

وی تصریح کرد:انتظار ما از تماشاگران تیم فوتبال سپاهان این است که در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور با صبر و حوصله این تیم را حمایت کنند و همچون فصل گذشته به کادرفنی اجازه دهند در فضای آرام برنامه های خود را اجرایی کند.

مدیر باشگاه سپاهان تاکید کرد: این باشگاه می تواند در زمینه قهرمانی و زیر ساخت ها از شرایط مناسبی برخوردار شود و در این راستا برنامه هایی را در دست اقدام کاریم.

وی با اشاره به وجود بازیکنان مستعد در تیم های فوتبال پایه سپاهان ، گفت : این استعدادها باید توسط باشگاه پرورش و دراختیار تیم بزرگسالان سپاهان قرار گیرد.

رحیمی افزود: برای اولین بار هشت بازیکن از تیم های پایه سپاهان به تیم بزرگسالان فوتبال این باشگاه راه یافته اند و برای اولین بار در لیگ برتر باشگاههای کشور حضور خواهند داشت.

وی از بازیکنان تیم های پایه سپاهان به عنوان معادن طلای این مجموعه نامبرد و اظهار داشت:برنامه های جدید باشگاه سپاهان این است که با کشف این معادن ، در سه سال آینده آنها را به نفع تیم فوتبال سپاهان استخراج کنیم.

مدیر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از بازیکنان فصل گذشته این تیم که از سپاهان جدا شده اند تقدیر نمود و گفت: از همه بازیکنانی که فصل گذشته در موفقیت تیم سپاهان و دستیابی این تیم به عنوان قهرمانی نقش داشتند ، تشکر می کنم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

وی به بازیکنان جدید این تیم نیز اشاره کرد و تصریح کرد: بازیکنان خوبی برای فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور جذب سپاهان شدند که برای کسب هماهنگی نیاز به زمان دارند و من از تماشاگران سپاهان می خواهم زمان کافی را در اختیار آنها قرار دهند و ایشان را حمایت کنند.

رحیمی فصل گذشته را سال سخت برای تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد و گفت:خوشبختانه با حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و اعضای هیات مدیره باشگاه توانستیم این دوران سخت را پشت سربگذاریم و با حمایت تماشاگران خود به قهرمانی برسیم.

وی با بیان اینکه ‘هدف باشگاه سپاهان ، تقویت اعتبار مالی ، استفاده بهینه از نیروها و توسعه زیرساخت ها می باشد ‘ گفت: در کشور تعریف قانونمند از باشگاه وجود ندارد اما باید زمینه ای را فراهم کنیم که درصورت عدم حمایت شرکت های دولتی ، باشگاهها بتوانند بدون نیاز به این شرکت ها و ارگان ها امور خود را اداره کنند.

در این آیین کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور معرفی شدند و شماره پیراهن آنها مشخص شد.

ورزشی**۷۱۳۲**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۹۸۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.