رحیمی در دیدار سفیر سوریه: منافع دو ملت ایران و سوریه با هم گره خورده است

۳۰ام بهمن ،

معاون اول رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران از اصلاحاتی که در جهت تامین خواسته‌های ملت سوریه باشد، حمایت می کند و دخالت خارجی در امور این کشور و هرگونه حمایت از اقدامات تروریستی را مغایر با منافع ملت سوریه و سایر ملت‌ها می‌داند.

‌محمدرضا رحیمی عصر امروز(دوشنبه) در دیدار «عدنان محمود» سفیر سوریه در ایران، با تاکید بر این‌که مسوولین دو کشور از اراده‌ای جدی برای توسعه مناسبات برخوردار می باشند، بر لزوم افزایش رایزنی و تبادل دیدگاه‌ها میان مقامات دو کشور در جهت گسترش روابط در تمامی زمینه‌ها تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان این‌که منافع دو ملت ایران و سوریه با هم گره خورده است، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند از طریق فشار اقتصادی بر جمهوری اسلامی ایران و ایجاد جنگ و خونریزی در سوریه به اهداف خود دست پیدا کنند، اما به فضل الهی در این راه شکست خواهند خورد. جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت سوریه خواهد بود و با جدیت از آنان در مقابله با دشمنان و تروریست‌ها حمایت می‌کند.

«عدنان محمود» سفیر سوریه در ایران نیز از مواضع ایران در حمایت از ملت سوریه در مقابله با دشمنان قدردانی کرد.

به گفته وی، خوشبختانه محبوبیت ایران در بین ملتهای منطقه بویژه ملت سوریه رو به افزایش است و برنامه ریزی دشمنان برای ضرذبه زدن به وجهه ایران بی نتیجه است.

عدنان محمود همچنین اوضاع سوریه را رو به بهبود توصیف کرد و افزود: اقشار مختلف مردم خواهان خروج نیروهای بیگانه از این کشور می باشند و دولت نیز برنامه گفت‌وگو با طیف‌ها و گروه‌های مختلف را دنبال می‌کند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.