ردنپ: بالوتلی استعداد بزرگی است

 ماریو بالوتلی در دیدار تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل آلمان نمایش خیره کننده‌ای داشت و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. همین مساله باعث شد تا هری ردنپ سرمربی سابق تاتنهام به ستایش از او بپردازد و از او به عنوان استعداد بزرگی یاد کند.

به نقل از ایسنا ردنپ که خبرهایی درباره رفتن او به لیگ قطر وجود دارد، گفت: نمی‌توان عملکرد ماریو را در زمین پیش‌بینی کرد، تنها چیزی که درباره وی می‌توانم بگویم این است که او استعداد بزرگی است. بالوتلی با دو گلی که در دیدار مقابل آلمان به ثمر رساند باعث وداع آنها از جام شد. گل دوم او بسیار زیبا بود.

وی افزود: قبل از این که بالوتلی به منچسترسیتی بیاید تلاش کردم تا او را به وایت هارت لین بیاورم. حتی برای دیدن بازی‌های او به ایتالیا رفتم و دیداری با هم داشتیم. فصل پیش هم قصد داشتیم او را به صورت قرضی جذب کنیم که سران منچسترسیتی مخالفت کردند. بالوتلی ۲۱ سال بیشتر ندارد. او سال‌های سال عذاب مدافعان خواهد بود و آنها را خواهد ترساند.

ردنپ درباره این سوال که آیا مدریچ در تاتنهام می‌ماند یا نه؟ گفت: نمی‌دانم، مطمئن نیستم. همه ما دیدیم که این هافبک کروات نمایش خوبی داشت. او با توانایی‌های که دارد می‌تواند در هر تیم صاحب نامی بازی کند. از دست دادن او برای تاتنهام گران تمام خواهد شد. سخت است که بتوان جانشین خوبی برای او پیدا کرد، ولی از طرف دیگر تاتنهام با فروش او پول خوبی به دست می‌آورد و با آن می‌تواند سه، چهار بازیکن خوب جذب کند.

وی درباره علت جدایش از تاتنهام، گفت: روزهای خوبی را با تاتنهام پشت سرگذاشتم. همه چیز طبق روال پیش رفت ولی به یکباره همه چیز به هم ریخت. دوست داشتم در وایت‌هارت لین بمانم. با این حال کینه‌ای نسبت به دانیل لیفی رییس باشگاه ندارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.