رزمایش‌‌ مشترک آمریکا هیچ تأثیری بر اراده ایران ندارد/ پروژه‌های مشترک ارتش و سپاه

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به همکاری ارتش و سپاه در تأمین امنیت تنگه هرمز گفت: رزمایش‌ مشترک آمریکا، هیچ تأثیری بر اراده ایران ندارد و ما بیدی نیستم که با این بادها بلرزیم.

امیر دریادار حبیب الله سیاری در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک آمریکا در منطقه خلیج فارس اظهار داشت: این رزمایش در راستای پروژه ایران هراسی تدارک دیده شده است.

وی با تأکید بر قدرت بالای دفاعی ایران تصریح کرد: برگزاری این گونه رزمایش‌ها هیچ تأثیری بر اراده ایران ندارد و ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این رزمایش در آب‌های آزاد انجام می‌شود و ما با رصد کامل تحرکات آنها اجازه نخواهیم داد که حتی به اندازه یک قدم وارد حریم آب‌های ایران شوند.

دریادار سیاری در پیش گرفتن سیاست ایران‌هراسی از سوی آمریکا را بهانه‌ای برای ایجاد پایگاه‌های متعدد ایالات متحده در کشورهای منطقه دانست و تأکید کرد: همراهی برخی کشورهای منطقه با این سیاست، بازار مناسبی برای فروش تسلیحات آمریکایی ایجاد کرده و میلیاردها دلار سود برای آمریکا به همراه داشته است.

وی در پایان به همکاری‌های گسترده ارتش و سپاه در زمینه‌های اطلاعاتی، عملیاتی و پژوهشی اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقداماتی که برای تأمین امنیت در تنگه هرمز صورت می‌گیرد، ناشی از همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.