رسالت: هدف اصلی فتنه گران در انتخابات پیش رو تز بازگشت به خیابان و تصفیه حساب با نظام است

* سعید حجاریان اخیرا در نامه ای به خاتمی توصیه کرده، وی هفت محور را برای حرکت آینده سیاسی اش مد نظر داشته باشد. این توصیه ها عبارتند از:

ا-تلاش برای تفکیک قائل شدن میان جریان اصلاحات و جنبش سبز۲-تدوین شعار واحد برای جذب همه نیرو های اصلاح طلب۳-مطالبه اجرای بدون تنازل قانون اساسی از نظام ۴- تلاش برای به وحدت رساندن همه گروه های اصلاح طلب۵-تلاش برای جذب و یارگیری از میان جریان های اصولگرا ۶-زمینه سازی برای انجام کنش های سیاسی جمعی از سوی اصلاح طلبان۷-تمرکز روی لزوم کارآمد سازی به جای زیر سئوال بردن مشروعیت نظام

*هدف از این توصیه ها بیشتر ظاهر سازی و آماده سازی نظام و افکار عمومی برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات است. و الا هدف اصلی فتنه گران در انتخابات پیش رو تز بازگشت به خیابان و تصفیه حساب با نظام است. آنها می گویند باید کار اصولگرایان را در انتخابات یکسره کنیم. راست گفته اند اگر رو دهی باید آستر هم بدهی! تفکیک میان اصلاحات و جنبش سبز یک شعار است اما در عمل آنها خواهان پیوند این دو جریان هستند. حتی اعلام کرده اند که تفکیک جریان اصلاحات و جنبش سبز برنامه نظام است و ما زیر بار آن نمی رویم. حجاریان در حالی به خاتمی توصیه می کند با طراحی شعار واحد به دنبال جذب همه اصلاح طلبان باشد که شبکه سازمانی و مالی دوم خردادی ها چند سال است که از هم گسیخته و نیروهای اجتماعی آنها پراکنده شده اند.

*دوم خردادی ها در سال ۱۳۸۸ با نمایش عدم التزام نظری و عملی خود به قواعد تصمیم گیری دست به خودکشی سیاسی زدند و آخرین میخ ها را بر تابوت اصلاحات کوبیدند. با تنفس مصنوعی هم نمی توان این جریان را زنده کرد.امروز حدود یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باقی مانده است.تنها جریاناتی شایستگی رقابت سیاسی در سال آینده را دارند که وفاداری و برادری خود با اصول نظام را به اثبات رسانده باشند. نظام اسلامی فرش قرمز زیر پای براندازان پهن نمی کند.

/۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.