رسانه، سرباز خط مقدم در جنگ نرم علیه دشمن است

۳۰م دیماه ،

رسانه، سرباز خط مقدم در جنگ نرم علیه دشمن است

جام جم آنلاین: مراسم قدردانی از عوامل رسانه ملی و ارتش به مناسبت انعکاس رزمایش تخصصی دریایی ولایت ۹۱ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر سیاری در این مراسم که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: در جنگ نرم، دشمن به دنبال این است که بر ذهن مردم بویژه جوانان حاکم شود و رفتار ما را تغییر دهد تا عملی را که او می‌خواهد، انجام دهیم.

وی افزود: در این زمینه ابزار کار آنها قطعا رسانه است و همه توان خود را در اتاق‌های فکر پای کار آورده‌اند، اما در مقابل در کشور ما رسانه، سرباز خط مقدم در جنگ نرم علیه دشمن است.

سیاری گفت: در رزمایش ولایت ۹۰ به نقل از رهبر معظم انقلاب، قوی‌ترین کار صورت گرفت که هم اثر ملی و هم فراملی داشت و ایشان فرمودند که البته صداوسیما در انجام این کار بسیار کمک کرد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در هفت آذر امسال فرمودند که خوشبختانه چهره نیروی دریایی شناخته شده است، بنابراین این کار رسانه است که این اقدام موثر را انجام داده و جا دارد از زحمات و تلاش همه عزیزان رسانه‌ای و بویژه صداوسیما که پای کار آمده و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه دریاها را بویژه در رزمایش تخصصی ولایت ۹۱ نشان داده‌اند و همین طور از همه عزیزان برنامه‌ریز و مجری در ستاد کل نیروهای مسلح سازمان عقیدتی سیاسی و حفاظت ارتش تشکر کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.