رسانه های ایران حز بهترین رسانه های جهان هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار ‘بهمن کارگر’ چهارشنبه شب در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در مرکز الغدیر نیروی انتظامی، افزود: رسانه ها در ماموریت های نیروی انتظامی خیلی خوب همکاری و کمک می کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات در هر سیستم و دستگاهی وجود دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز از این قانون مستثنی نیست و احتمال وجود اشکال و ایراد در آن متصور است.اما همکاری با رسانه ها و مطبوعات می تواند ناجا را برای شناسایی این مشکلات کمک کند.

سردار کارگر در ادامه سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید ‘ محمود صارمی’ خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف که به دست طالبان به شهادت رسید، گفت: خبرنگاران و عکاسان از جمله زحمت کشان جامعه هستند که کارهای به یاد ماندنی از خود بجا می گذارند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در پایان تاکید کرد: همه می دانند که نیروی انتظامی مقتدر، خیلی بهتر می تواند امنیت را برقرار کند. بنابر این رسانه ها و مطبوعات نیز می تواند در این زمینه به ناجا کمک کنند.

در مراسم روز خبرنگار نیروی انتظامی، برخی از مهمانان از جمله حجت الاسلام دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات به نمایندگی از سوی خبرنگاران راهکارهایی را برای افرایش تعامل نیروی انتظامی با مردم با استفاده از خبرنگاران و رسانه ها ارائه کردند.

اجتمام** ۱۳۷۹** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۷۵۰۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.