رسوایی اخلاقی رییس پلیس رژیم صهیونیستی در بیت المقدس

به گزارش ایرنا از بیروت، رادیو رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه با اشاره به دستگیری رییس پلیس بیت المقدس در فلسطین اشغالی خبر داد: مسئولان اسراییل، ژنرال ‘نیسو شاحم’ و دستیار وی ‘بریگادیر نیسم ادری’ را به علت، ارتکاب امور غیر اخلاقی و زشت به مرخصی اجباری دراز مدت فرستادند.

این تصمیم به دنبال اجرای تحقیقات وسیع توسط دستگاه سازمان اطلاعات پلیس اسراییل، درحق این افراد اتخاذ شده است.

این رادیو با اشاره به بی سابقه بودن وقوع این چنین حادثه ای در حوزه عمل پلیس اسراییل خبر داد: جریان تحقیقات بنا بر خواست مقامات ارشد اسراییل و اداره کنترل پلیس، به دور از انعکاس رسانه های خبری انجام گرفته تا بدین گونه کمترین اثر را در حوزه های عمل پلیس کل اسراییل به همراه داشته باشد.

با وجود آن که پلیس اسراییل سعی می کند سانسور خبری وسیعی را در مورد جزئیات این حادثه اعمال کند ولی درعین حال، به این بهانه که تحقیقات همچنان در جریان است، از ارائه هرگونه اطلاعات دراین باره، به وسایل ارتباط جمعی اسراییل خود داری می کند.

روزنامه صهیونیستی ‘هآرتص’ نیز با اشاره به این حادثه نوشت: مرخصی اجباری که به رییس پلیس بیت المقدس داده شده، به دنبال فاش شدن ازار و اذیت های جنسی این شخص به زن های پلیس صورت گرفته است.

‘یتسحاق اهرونوفیتش’ رییس دفتر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در مصاحبه با این روزنامه گفت: دادستان کل پلیس، وزیر امنیت داخلی اسراییل را در جریان، اعطای مرخصی اجباری دراز مدت به رییس پلیس بیت المقدس قرار داده است.

خاورم*۲۰۲۳**۱۰۳۰**۱۳۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۸۲۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.