رسوایی جدید برای حامیان غرب در لبنان

رسوایی جدید برای حامیان غرب در لبنان

 

شنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۳:۰۵

فارس: انتشار تصویری از پطرس حرب نماینده پارلمان لبنان و از اعضای ارشد ۱۴ مارس مبنی بر تعظیم وی در مقابل جفری فلتمن جنجال رسانه ای زیادی را علیه جریان ۱۴ مارس در لبنان ایجاد کرد، این تصویر که از سوی “فادی ابو غلیوم” تصویربردار روزنامه السفیر گرفته شده بود، مورد توجه و تمرکز بسیاری از رسانه های لبنانی قرار گرفت و کرامت ملی لبنانی ها در تقابل با مقامات آمریکایی را زیر سوال برد، این تصویر واکنش های زیادی نیز در سایت های اجتماعی برای محکوم کردن این اقدام حرب در پی داشت.

المنار در این زمینه می نویسد که حزب التوحید العربی این تصویر را مصیبت بار و خجالت آور و باعث ضربه خوردن کرامت لبنانی ها دانست و تاکید کرد که این عکس ماهیت فردی را نشان می دهد که غیر از یک سیاستمدار دروغگو و دزد برای ولی نعمتان خود چیز دیگری نیست.

دفتر اطلاع رسانی حرب البته در این راستا سعی کرد تا این رسوایی را توجیه کند، در همین راستا مدعی شد که این تصویر زمانی گرفته شده که حرب قصد نشستن داشته و از فلتمن نیز خواسته که در کنارش بنشیند. این بیانیه مدعی شد که حرب در مقابل هیچ کسی غیر از خداوند تعظیم نمی کند.

دفتر رسانه ای حرب البته مدعی شده بود که می خواهد علیه روزنامه السفیر به علت انتشار این تصویر زشت و تلاش برای ترور سیاسی وی شکایت کند، البته حرب خیلی زود از این موضوع عقب نشینی کرده و گفت که شکایتی را علیه این روزنامه مطرح نخواهد کرد.

جوان آنلاین – آخرین عناوین بین الملل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.