« رسوایی » در مرز فروش ۳ میلیارد تومان

ممتازنیوز:

IMAGE634956147493163391

فیلم «قاعده تصادف» ساخته بهنام بهزادی و برنده چهار جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر با وجود استقبال منتقدان در قعر جدول فروش اکران نوروزی قرار دارد.

در اولین برنامه سینمایی «هفت» در سال ۹۲، فروش فیلم‌های روی پرده سینماها مرور پرده شد.

در این فهرست، «رسوایی» مسعود ده‌نمکی در صدر جدول فروش قرار دارد و «تهران ۱۵۰۰» بهرام عظیمی و «حوض نقاشی» مازیار میری هم توانسته‌‌اند از مرز یک میلیارد تومان فروش عبور کنند.

اما فیلم «قاعده تصادف» بهنام بهزادی که توانست در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر چهار سیمرغ بلورین را نصیب خود کند، با وجود استقبال منتقدان در قعر جدول فروش اکران نوروزی قرار گرفته است. بهنام بهزادی با حضور در برنامه «هفت» ضمن ابراز خوشحالی از اکران شدن فیلمش در شرایط فعلی و به تعویق نیفتادن شرایط اکران و تعداد سالن‌هایی که به فیلم‌های دیگر تعلق گرفته است، ناعادلانه دانست.

«قاعده تصادف» تنها فیلم مستقل اکران نوروز ۹۲ است که بنا به گفته کارگردان تنها هشت سالن سینمایی را به خود اختصاص داده است.

کارگردان فیلم «قاعده تصادف» در بخشی از صحبت‌های خود در برنامه «هفت» متذکر شد: «چیزی که من پیش‌بینی نکردم این بودتبلیغات فیلم کم باشد و این اتفاق افتاد. اگر توجه‌ای به فیلم‌های فرهنگی نشود پس کدام فیلم‌ها فرهنگی است؟ اگر این فیلم‌ها فرهنگی قلمداد نمی‌شود باید در تعریف فیلم فرهنگی هم تجدید نظر کنیم.»

جدول زیر فروش فیلم‌های روی پرده را در تهران و شهرستان‌ها و بنا به گزارش برنامه «هفت» نشان می‌دهد.

خبرآنلاین

جدول زیر فروش فیلم‌های روی پرده را در تهران و شهرستان‌ها و بنا به گزارش برنامه «هفت» نشان می‌دهد.

نام فیلم کارگردان بازیگران خلاصه داستان فروش فیلم‌ در تهران و شهرستان  
رسوایی مسعود ده‌نمکی اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی افسانه دختر بدنام محل که مورد توجه همسایه‌ای است به علت بدهی‌های خود و پدرش تحت فشار و در آستانه فروپاشی کامل اخلاقی است. ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان
تهران ۱۵۰۰ بهرام عظیمی مهران مدیری، بهرام رادان، حبیب رضایی، هدیه تهرانی پیرمردی به نام اکبر با بازی مهران مدیری که ۱۶۰ سال سن دارد، در آستانه مرگ از نوه‌اش با بازی هدیه تهرانی که در کره ماه درس می‌خواند می‌خواهد به زمین برگردد. یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان
حوض نقاشی مازیار میری
 
شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیامک احصایی زندگی یک زوج کم‌توان ذهنی که یک پسربچه دارند، به دلایلی با چالش روبه‌رو می‌شود.
 
یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان
 
رژیم طلایی رضا سبحانی مهدی هاشمی، امین حیایی، مریلا زارعی مهریه یک زن معادل وزن او و شوهرش است. همین امر اتفاق های عجیبی را بوجود می آورد. ۵۰۰ میلیون تومان
قاعده تصادف بهنام بهزادی امیر جعفری، اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، امید روحانی روایتی از زندگی یک گروه تئاتری است که درگیر آماده کردن این نمایش و رساندن آن به اجرا هستند. ۱۹۰ میلیون تومان


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.