«رسوایی» ۶ میلیاردی شد

۲۱خردادماه،

فیلم سینمایی «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی با فروش بیش از ۶ میلیارد تومان از سینماهای تهران برداشته می‌شود ولی اکران فیلم در شهرستان‌ها ادامه دارد.

ممتازنیوز: فیلم سینمایی «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی با فروش بیش از ۶ میلیارد تومان از سینماهای تهران برداشته می‌شود ولی اکران فیلم در شهرستان‌ها ادامه دارد.

«علی سرتیپی» مدیرعامل فیلمیران دربارهٔ پایان اکران فیلم «رسوایی» در تهران توضیح داد: «رسوایی» در تهران با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از سینماهای برداشته شد. این فیلم فروش بسیار خوبی داشت و اگر امکان اکران داشت پتانسیل فروش بالاتری  داشت.

وی در ادامه گفت: اکران فیلم در شهرستان ها همچنان ادامه دارد و ۲۰ سالن سینما در شهرستان در اختیار این فیلم است و این فیلم تاکنون در شهرستان‌ها بیش از ۳ میلیارد تومان فروش داشته است.

وی دربارهٔ امکان اکران دوم برای فیلم «رسوایی » گفت: فیلم با فروش بسیار خوب در تهران عوض شد و تلاش می کنیم تا امکان اکران دوم در سینماهای تهران را برای این فیلم فراهم آوریم.

سرتیپی دربارهٔ نمایش فیلم در شهرستان مشهد گفت: فیلم در شهرمشهد یکی از فیلم‌های پرفروش به شمار می اید . در این شهر بیش از ۶۰۰ میلیون تومان پرفروش‌ترین فیلم این شهر محسوب می گردد.

به گزارش فارس، مجموع فروش این فیلم در تهران و شهرستان‌ها تا کنون بیش از ۶ میلیارد تومان بوده است.

 خبرگزاری فارس


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. yas:

    بهترین فیلمی که دیده ام همین فیلم بود و واقعابه نظرمن فوق العاده بود…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.