رسیدگی به ۹۸ درصد پیام های شهروندان غرب تهران در سامانه ۱۸۸۸

۲۷فروردین۱۳،

رئیس اداره برنامه ریزی و کنترل عملکرد سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه ۵ از رسیدگی به ۹۸ درصد پیام های شهروندان غرب پایتخت در سال قبل خبر داد.

موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸، تضمین اثربخش و سلامت سازمانی از طریق توسعه ارتباطات محیطی فراهم کرده است و امروز با رشد کیفی و کمی در پاسخگویی و رسیدگی به پیام های مردمی نقش خود را در جهت ایجاد فرصت برابر برای تمامی شهروندان در دسترسی سهل و آسان به مدیران شهری و نیز تشخیص تهدیدها و فرصت ها و آسیب های پیرامون مدیران شهری ایفا کرده است.
وی پاسخگویی با کیفیت به پیام های شهروندان را بستر جلب اعتماد بیشتر شهروندان برشمرد و افزود: در ابتدای راه اندازی سامانه ۱۸۸۸ بیشترین مشکلات شهروندان در خصوص مشکلات روزمره شهری بود و اکنون این درخواست ها شامل فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شده است که نشانگر تبدیل شهرداری از نهاد صرفا خدماتی به فرهنگی است.
وی اظهار داشت: ۳ هزار و ۵۳۸ پیام در سامانه منطقه ثبت شده که در حال حاضر ۹۸ درصد از پیام ها به لحاظ کمی رسیدگی شده است.
وی با اشاره به رسیدگی سریع به پیام های شهروندان در جهت افزایش کیفی پاسخگویی ها، خاطرنشان کرد: آموزش های لازم به متولیان رسیدگی به پیام ها برای رسیدگی سریع، صحیح، دقیق به پیام های شهروندان ارائه می شود./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.